Nilsen Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 "i'M tHa BiGGEst Noob evah" Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Du kan godt låne min til du får din egen..... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 "I like my women like I like my coffee. In a plastic cup, with a spoon in them." Go Eddie Izzard! (jeg har en følelse av at den mannen hadde gjort seg bedre på radio) Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 en link til den nye desktop xp tråden JA! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hvilket ord passer ikke inn: Voldtekt, Monopol, incest FEIL! Voldtekt, det er ikke et familiespill! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hvilket ord passer ikke inn:Voldtekt, Monopol, incest FEIL! Voldtekt, det er ikke et familiespill! hvilket ord passer ikke inn? KjellMBondevik, JosefStalin, BillGates, AdolfHitler, CheGuevara. BillGates: han er den som ofret mest i sitt forsøk på å ta makta her i verden. dårlig fantasi i dag Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Datamaskinen er den logiske videreutvikling av menneskene: intelligens uten moral. Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Sex er stort sett ment å foregå fort, rått og hardt. Hvis det er kos du vil ha, så kjøp en teddybjørn. Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Kunstig intelligens er ingen erstatning for naturlig dumhet! Artificial intelligence is no substitute for natural stupidity! ----------------------------------------------------------------------- Man er ikke full før asfalten hopper opp og skaller deg i hodet ----------------------------------------------------------------------- "Ingenting er idiotsikkert for en tilstrekkelig begavet idiot." ----------------------------------------------------------------------- "Det er i motbakke det går oppover." ----------------------------------------------------------------------- "Det er bedre å drukne sine sorger enn å lære dem å svømme." ----------------------------------------------------------------------- "Ingen tar så stor plass i huset som den som ikke er der lenger." ----------------------------------------------------------------------- "Bare mygg og veps bør bedømmes etter førsteinntrykket." ----------------------------------------------------------------------- "Gjør alltid det rette. Det gleder noen og forbauser resten." ----------------------------------------------------------------------- OK! Jeg har ikke funnet på alle disse selv, men når har du i allefall noen ekstra å vurdere Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 noe av pink floyud..slår alltid ann Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 I like my women like I like my coffee. Ground up and in the freezer. (Har ei t-skjorte med det trykket på ) Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 "No animals were harmed while making this post" Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 "No animals were harmed while making this post" No trees were hurt while making this post. Toes were stubbed and lives were lost, but all trees are safe. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 "Rules are made to be broken!" Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hva med "You can not kill what you did not create..." Slipknot - Duality Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Uten orgasme ville vi runket oss ihjel Nei vent litt...Den bruker jeg. "We will hunt down and kill those terroristkillers" G.W.Bush Den er digg Endret 21. november 2004 av CurSe Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 "I love my dog, more than i love you" fant en sang fra cat stevens Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg fant en kul en, men syns den var så bra at jeg bruker den selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå