z1Ob Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 jeg lurte på om denne kjølepastaen funker f.eks. under cpu kjøler? z1Ob Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 virker sånn, men den var jo ikke akkurat biligere enn artivc silver5 f.eks.. Så jeg ville iallefall holdt med til artic silver =) Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 virker sånn, men den var jo ikke akkurat biligere enn artivc silver5 f.eks.. Så jeg ville iallefall holdt med til artic silver =) ok, takker Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 virker sånn, men den var jo ikke akkurat biligere enn artivc silver5 f.eks.. Så jeg ville iallefall holdt med til artic silver =) Den er mye billigere enn AS5! AS5 koster 195kr. for 12gr. mens pastaen på Clas Ohlson koster 119 for 30gr. Men jeg ville nok satt en femmer på at AS5 er mye bedre enn den på Clas Ohlson. XenZor Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 virker sånn, men den var jo ikke akkurat biligere enn artivc silver5 f.eks.. Så jeg ville iallefall holdt med til artic silver =) Den er mye billigere enn AS5! AS5 koster 195kr. for 12gr. mens pastaen på Clas Ohlson koster 119 for 30gr. Men jeg ville nok satt en femmer på at AS5 er mye bedre enn den på Clas Ohlson. XenZor må si meg enig med den konklusjonen ja Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 balleman da, gjør matteleksen din Har forresten den tuben selv. Har ikke testet den mot andre typer. Bekymrer meg egentlig ikke. Med svær radiator og blokker som er mer enn gode nok til mitt bruk, så spiller vel ikke pastaen sååå stor rolle. Men de som klokker hardt og ikke har så stor radiator er vel mer følsom for kvalitetsforskjeller på pastaen. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hmmm ballemann goes uviten men jeg tenkte på at du får jo en as5 (vet ikke hvor mye gram) til 80,- kroner.. Og den har du veeeldig lenge, sånn jeg tenkte på det Blir det samme som at en 0,5 liter cola er billigere enn 1,5 liter cola.. skjønner? ballemann =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå