Wizendraw Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Jeg tenkte jeg fikk prøve ut design med relative verdier, og 100% høyde og bredde. Fikk imidlertid litt problemer, men jeg vet ikke hva de kommer av... Fint om dere kunne ta en titt, mulig jeg rett og slett må ta vekk #wrap? Takker for svar! EDIT: FAEN DA! Er det mulig å være så glemsk? uffuff.. der ser vi hva et lite LAN kan gjøre med et (godt?) hode. Anyways; http://home.no.net/wiz01/snafus/ Endret 19. november 2004 av WizendraW Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Fint om dere kunne ta en titt, mulig jeg rett og slett må ta vekk #wrap? Titt på hvilken side? greit med link... Er mange emner med 100% problemer, søk litt i forumet så tror jeg du finner noe. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Paradoxia.org > Artikkel om emnet. Edit; Vertfall om høyden. Endret 19. november 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 ikke sett noen bredde på div'en eller hva du bruker, så vil du automatisk fylle hele skjermen Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 ikke sett noen bredde på div'en eller hva du bruker, så vil du automatisk fylle hele skjermen Den fyller hele skjermen horisontalt sånn det er nå, med 100% width på #wrap. Problemet er vertikalt, den nekter å utvide seg utover den plassen skrift+margins tar. Regner med problemet ligger i noe sånt som at divene ikke skjønner hva de skal ha f.eks. 17% høyde i forhold til? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Leste du artikkelen Marvil linket til eller? Blokkelementer (som ikke er posisjonerte eller floates) fyller automatisk hele bredden, så å sette den til 100% er unødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå