Fat_ASS Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Kan noen gi meg en direkte link til creative SB Audigy 2 driver side??? Sånn at jeg får driveren å slipper å leite...har vært på creative sine sider men jeg visste ikke helt hva jeg skulle laste... blush.gif Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Du finner vel noe her Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Problemet med creative er at de kun legger ut driveroppdateringene. Selve driver-CD'en må du ha selv. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 (endret) jess men da kom jeg HIT å hva skal jeg her?? Hvilken fil er det jeg trenger??? Har jo driver cd`en så det skal jo egentlig gå bra! hvordan får jeg vite driver versonen jeg har fra før av??? EDIT: fant ut at jeg har Verson5.12.1.383! Finnes det noen nyere drivere??? EDIT2: Tror jeg fant driveren jeg skulle ha...=) Endret 19. november 2004 av Fat_ASS Lenke til kommentar
Fury Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Problemet med creative er at de kun legger ut driveroppdateringene. Selve driver-CD'en må du ha selv. Jepp, slik var det før Men heldigvis har de forbedret seg. Når jeg nettopp har lagt in (f.eks) WinXP, så laster jeg ned driverne fra denne siden for mitt SB Audigy 2 Player/Gamer kort. Men ignorer "Driver Update" benevnelsen, man trenger ikke eldre drivere installert lenger. Jeg er sikkert ikke den eneste som er glad for å slippe den grufulle Audigy CD'ën Edit: leif Endret 19. november 2004 av Fury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå