Guffen Duck Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Finner ingen ting i driverene om dette. Trodde alle 6800 hadde innebyget tempsensor jeg? Noen som har funnet ut hvordan dette gjøres på et Aopen 6800LE kort? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 tror ALLE 6800 serien har temp. måler... evt. last ned Rivatuner sjekk temp der... (les help filen først, så finner du ut av hvor du leser av temp!) Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Hvor finner jeg dette i Rivatuner. Klarer ikke å lese av tempen. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 temp måleren finner du jo i egenskapene for skjermen fanen(e) på 6800le nvidia drivere.. Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Finner det ikke der på mitt Aopen kort? Hva slags kort har du. Noen som vet om det er sensor med sikkerhet på et Aopen kort? Lenke til kommentar
spetter Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Skal da være en av de de fanene som du utvider på venstre side av egenskapene for skjermen .. Er iallefall der jeg har erfart det er .. Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Finner ikke noe med justering av vifte heller jeg da, så det er et eller annenet som mangler. Hvis dette ikke skal være på aopen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå