-=Makaveli=- Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hip-Hop Gangstah Klær 4 Real Klær som Eminæm og fiftty øringen bruker er fett Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 På fest er skjorte og jeans knall Ellers går det i det man finner på gulvet om morgenen Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 til jobb: joggebukse, hettegenser, liten hue som går knapt over ørene... skifter til arbeidsklær på jobb da. Til vanlig: samme som over hvis jeg har vært på arbeid. Fest: trang t-skjorte, dongeribukse, muligens lue Foran pcn: Adams drakt og hvit caps Lenke til kommentar
-=Makaveli=- Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 ehs5: Respect dog Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Foran pcn: Adams drakt og hvit caps `nuff said... Noen ganger så er det bare og ta no i skapet' mix og match Lenke til kommentar
kverna Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) litt vid bukse, ola bukse (ganske mørk blå) eller litt vid grønn "militærbukse" med lommer på siden. Stilig t skjorte med fet logo på Ullgenser med hel glidelås. ha glidelåsen ca 15cm oppe på magen så den er åpne og logoen på t skjorta synes. Noen kule sko, samme om det er skatesko eller litt mer pen-pynte sko. perfekt Endret 25. november 2004 av kverna Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Eg har nesten ikkje klær. Eg liker ikkje å kjøpa dei, og mamma har slutta med det for ho kommer bare heim med noken trange dongri bukser som er ekle å gå i, så ho gidder ikkje meir Å eg liker å gå i litt vie "joggebukser" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå