pronoob Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Gutta i Crips kaller seg gangstere, og har derfor mange gullsmykker. g0t wannabe's? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Vel, det er ingenting som slår mer ann enn det nyeste fra Haute Coutoure. Helst høstkolleksjonen til Karl Lagerfield. Chanel er bare helt ut, så det sendte jeg til Fretex forrige uke. Deres siste kolleksjon ble bare alt for minimalistisk i fargevalg og stoffbruk. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Dressjakke er alltid en fast slager. Er ei stund siden jeg har vært på byen. Men i helga kom en kompis hjem fra skole så vi dro på byen, på det hotteste utestedet i Ålesund. Jeg fikk sjokk. 70% av det mannlige klientellet var dresset opp i blazer, llys skjorte og slitte jeans tror jeg må slutte å henge på alkisstedene, kanskje jeg får med meg motebildet da ... Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 tror jeg må slutte å henge på alkisstedene, kanskje jeg får med meg motebildet da ... tull. Det er uteplassen med den billigste ølen som er den beste kva skal ein få med seg motebildet etter uanset? det finest da veldig mange andre bra bilder. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Er hiking boots det samme som tursko? Nei det er ikke det. Edit: Jo egentlig er det det, men det var ikke sånne sko jeg mente. Derfor anførselstegn. Visste at dere ville reagere. Men det er faktisk stilen min ja. Jeg og ca. 6-7 andre kamerater. Ikke det at jeg liker wu tang clan veldig men det var det første jeg kom på. http://www.adressa.no/trondheim/article.jh...rticleID=517364 Sorry, kunne ikke dy meg Haha, de folka så jo bare dumme ut. DET er wannabe det. Idiotisk å ta det samme navnet og fargene osv. fra en beryktet gruppe fra los angeles bare fordi de liker den samme musikken. :!: Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 For å chille, ta det cool. Snakke skit og spille basket, sier Niklas «Top dog» Helgesen. :!: :!: BWAHAHA! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 PtwwBWaaHAahaAAhAaaaaaaa!!! :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Top Dog. WBAHAHHWHAHWHAWHAHWHAHHWHAWH! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Top Dog? Smoke? T Gun? Hahahahahaha!!! The madness! Fytterakkern, jeg holder på å pisse i buksa av latter :!: Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Er hiking boots det samme som tursko? Nei det er ikke det. Edit: Jo egentlig er det det, men det var ikke sånne sko jeg mente. Derfor anførselstegn. Visste at dere ville reagere. Men det er faktisk stilen min ja. Jeg og ca. 6-7 andre kamerater. Ikke det at jeg liker wu tang clan veldig men det var det første jeg kom på. http://www.adressa.no/trondheim/article.jh...rticleID=517364 Sorry, kunne ikke dy meg Haha, de folka så jo bare dumme ut. DET er wannabe det. Idiotisk å ta det samme navnet og fargene osv. fra en beryktet gruppe fra los angeles bare fordi de liker den samme musikken. :!: Det er bare pingler som bruker vold, mener Jo Erlend Hillestad, eller «T Gun» Lenke til kommentar
Werlin Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Blazer type mørk, fin lys skjorte (gjerne litt ekslusiv), pen bukse som ikke er for pen, og for guds skyld: riktig type sko og INGEN TENNISSOKKER!!!! Vold er håpløst fra A til Å, beklager hvis jeg kom litt utenfor topic her nå Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Blazer type mørk, fin lys skjorte (gjerne litt ekslusiv), pen bukse som ikke er for pen, og for guds skyld: riktig type sko og INGEN TENNISSOKKER!!!! Vold er håpløst fra A til Å, beklager hvis jeg kom litt utenfor topic her nå Hvordan ser man om ei skjorte er eksklusiv? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Blazer type mørk, fin lys skjorte (gjerne litt ekslusiv), pen bukse som ikke er for pen, og for guds skyld: riktig type sko og INGEN TENNISSOKKER!!!! Vold er håpløst fra A til Å, beklager hvis jeg kom litt utenfor topic her nå Hvordan ser man om ei skjorte er eksklusiv? Navnet ditt skal være trykket over hele skjorta i rosa, gusjegrønne og alle slags kvalme farger du kan tenke deg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Blazer type mørk, fin lys skjorte (gjerne litt ekslusiv), pen bukse som ikke er for pen, og for guds skyld: riktig type sko og INGEN TENNISSOKKER!!!! Vold er håpløst fra A til Å, beklager hvis jeg kom litt utenfor topic her nå Hvordan ser man om ei skjorte er eksklusiv? Nei, det er jo ingen forskjell på om den kommer fra Dressmann eller Polo Ralph lauren.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Ris Ungdomsskole i Oslo. Ja her oppe er det som er skikkelig in nå! Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 det jeg går med... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Blazer type mørk, fin lys skjorte (gjerne litt ekslusiv), pen bukse som ikke er for pen, og for guds skyld: riktig type sko og INGEN TENNISSOKKER!!!! Vold er håpløst fra A til Å, beklager hvis jeg kom litt utenfor topic her nå Hvordan ser man om ei skjorte er eksklusiv? Nei, det er jo ingen forskjell på om den kommer fra Dressmann eller Polo Ralph lauren.. Jeg ser seriøst ikke forskjell ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå