JR Ewing Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Liker at folk har en personlig stil.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Snobbete på fest er evig gøy. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Samme det, vel Klær skal være behagelige, thats it. Jeg liker jeans + tskjorte / genser. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Liker at folk har en personlig stil.. Eller i det misnte ikke likt absolutt alle... Endret 20. november 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg liker IKKE dagens klær og mener at alt jer ser i butikken er stygt. Selv går jeg KUN i slengbukser helst fra midten av 70-tallet og KUN skjorter som er litt fine og pyntete og som matcher slengbuksa. Selvfølgelig må også dette matches med kule sko som beatle-boots eller noe som passer til en slengbukse. (Ikke joggesko) Det hjelper også veldig å ha langt hår og gjerne skjegg og solbriller! Da er du skikkelig 70-talls rocker! Og hva er så kult med hip-hop klær? De er jo stygge og man ser jo ikke ordentlig og "descent" ut i det vel? Dessuten skjønner jeg ikke hvorfor vi på død og liv skal adoptere ALT som foregår i USA? I USA er hip hop og rapping bra fordi der BETYR det noe. her i Norge blir det enkelt nok bare for dumt at en helt vanlig hvit kis skal begynne å rappe om "Da hood" osv. Skjønner heller ikke hvorfor jenter bruker miss 60-bukser! De er jo stygge! Jeg har hørt at de buksene er sydd for å fremheve rumpa, men de buksene er jo ALLTID for trange og gjør bare rumpa flat! En fin rumpe er en rumpe du kan henge jakka di på og en sånn rumpe får du bare med dressbukse-aktig stoff. Altså litt trange i livet, men ellers ganske løst for da legger buksa seg akkurat perfekt over den fine formen. Og hvorfor se ut som alle andre? Det jo ingenting spesielt med det er det det da? Jeg ELSKER å gå nedover gata og få masse oppmerksomhet fra folk! Det er cool! Jau vesst faen! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Gutta som kan kle seg. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Buske i Jack & Jones stil, skjorte med striper e.l. og blazer-lignende jakke. Da er du klar for byen. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Liker best olebukser/jeans med t-skjorte eller en collegegenser eller lignende jeg. Endret 20. november 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Kule klær på fyren i hvitt Hadde fyren sett ut som han trente noe kampsport og hadde jeg ikke syntes så synd på han. Jeg liker godt løse joggebukser, de skal helst litt sid og vid så de er gode å gå med og lett å bevege seg i. Lenke til kommentar
above Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Gutta som kan kle seg. :!: Lenke til kommentar
allyse Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Min klesstil: Meg med vanlige hjemme/fritidsklær Meg med jobbklær: Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Mars Volta er et progband er det ikke? Må innrømme at jeg aldri har hørt det. Er Mars Volta et band som omtrent er obligatorisk? Og ja de er dritkult kledd! Synes han med briller ligner en del på han på profil-bildet du har hatt noen ganger. (Er det samme person kanskje?) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 De kunne godt ha lagt på seg 10 kg. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Er ikke dette kule klær vet ikke jeg! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 det jeg får kasta etter meg bruker jeg.. å det blir vel for det meste quicksilver.. å jeg synes det passer uansett men så går jeg bare på skole, så da blir det liksom samma klærne som på fritida i grunn.. hjemme er det joggebukse å en eller annen genser.. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 - Fritid På en dag som i dag hvor jeg er klein som en helt og ikke orker å gjøre en dritt blir det fort joggings og en slapp hettegenser. - Jobb Mørk grå bukse, lysegrå sjorte, vinrødt slips og mørk grå vest. (noen som klarer å gjette hvor jeg jobber?) - Fest/Party Olabukse og en passende genser/t-sjorte. OG et par fete sokker - På butikken det jeg står å går i. kunne ikke brydd meg mindre... Ikke uvanelig jeg møter opp der med klær nevnt i punkt 1. Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) - Jeans, En stram t-skjorte (ikke sånn helt inntil kroppen stram men ikke sånn "slafs") og En litt stram genser så du ser at du ikke har øl mage. - Jobb har ikke noe men er skole slave akkuratt det samme som ovenfor - Jeans en sånn t-skjorte som jeg nevnte og en kul dress jakke - Driter vel i hvordan jeg ser ut på butikken hehe.. Endret 21. november 2004 av mobil_brukeren Lenke til kommentar
lugah Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Verdagslige, Små samenkomster Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Gutta som kan kle seg. :!: hmm.. syns de hadde kul stil jeg mars volta er forresten et band jeg har hørt lite på men liker det jeg har hørt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå