allyse Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Merk, klesstil, ikke klesmote... Hva er dine kuleste plagg på (eller meninger om): - Fritid - Jobb - Fest/Party - På butikken Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg liker ikke ordet "kult". Men "normale" klær er fint (dvs. ikke syke farger, former og figurer på klærne). Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Liker brunt veldig godt (gensere & T-skjorter).. Passer liksom til det meste. Ellers går jeg i dongeribukser (hæ? hvordan skrives det?) hele tiden fiffig Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Hva er dine kuleste plagg på (eller meninger om): Gutter: Fritid - Jeans og tskjorte, eller jeans og hettegenser Jobb - Enten samme som fritid, eller sort dress med blå litt åpen skjorte med litt "kul" krage. (Gjelder ikke hvis det stikker hår opp fra skjorteåpningen) Fest/Party - Jeans og en slick svart skjorte (jeg liker ikke striper eller sånn "krøllestoff") Jenter: Her kan det kjøres flere stiler.. Fritid: Trange jeans (ikke smale nede) og en morsom tskjorte (slim fit) Fritid2: Sort dressbukse som sitter bra over rumpen, skjorte og formsydd dressjakke Jobb: Samme som fritid Fest: Langt eller kort skjørt med avslørende splitt. Korsett-topp. Endret 19. november 2004 av darkness| Lenke til kommentar
sixx Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 jeg liker godt svarte klær....hehe.... men det er omtrent det eneste jeg går i... men jeg vil ha på meg noen klær som INGEN andre har....(hjemmlagd feks.) Det er det som er kule klær for meg...noe unikt... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jenter:Her kan det kjøres flere stiler.. Fritid: Trange jeans (ikke smale nede) og en morsom tskjorte (slim fit) Fritid2: Sort dressbukse som sitter bra over rumpen, skjorte og formsydd dressjakke Jobb: Samme som fritid Fest: Langt eller kort skjørt med avslørende splitt. Korsett-topp. YEAH! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 jeg liker mørke klær, og så liker jeg ikke store logoer eller skrift eller noe.. og så liker jeg helelr ikke å kjøpe klær, penga kan brukes på andre og bedre ting... Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Fest,Jobb,Fritid : Sorte alminnlige klær el militær bukser og metal sleeves. Lenke til kommentar
JackT Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Vel, det viktigste vil jeg si er at klærne sitter godt. Er lite kult med f.eks. altfor store t-skjorter. Dette gjelder også for jenter. Har sett altfor mange tynne jenter med svære gensere, eller tykke med ekstremt små t-skjorter. Selv sverger jeg til diverse jeans (fra lyse til mer mørke, men ikke svarte) samt drøssevis av t-skjorter. Viktig å variere. OG være klar over at ikke alt passer alle. Til fest har jeg selv noen skreddersydde dressjakker og noen nyinnkjøpte blazere. Bra t-skjorte og dressjakke / blazer er f.eks. godt tips til bra festantrekk. Jobbantrekk varierer jo selvfølgelig med plassen du jobber på. Går ikke i t-skjorte på f.eks. McKinsey. Til damer, vel, sitter det bra, funker det for meg Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Fest: Langt eller kort skjørt med avslørende splitt. Korsett-topp. ahh, korsett r sexy! me: fritid/skole: jeans og tskjorte/genser hjem: samma faen fest: jeans og en kul tskjorte/genser/jakke/zip-hood vinter uteklær: stoooor parkas Endret 20. november 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jobb: Går jeg som oftest med kokke uniform Fritid: Jeans, t-shirt, en genser, sko er det viktigste Slappe av tøy: joggebokse og t-shirt så mitt syn; kle deg med hva man føler seg behagelig med Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg er en stor fan av 39-45 Waffen SS uniformen. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeans og svart eller hvit t-skjorte. Hvit uten trykk, svart med trykk. Personlig mener jeg at jeg har verdens kuleste stil som funker like bra til hverdags som til fest Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeans og t-skjorte svart som Fanden selv, med et eller annet absurd trykk på. Personlig favoritt for tiden er: "Abortions tickle" Hettegenser er også flotters. Jeg kjører det comfy. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 forholdsvis rene tøystykker i behagelige farger som dekker det de er ment å dekke. Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Noe ikke alle andre har. Pene klær med et klassisk snitt. Ikke masse farger, men de som er passer hverandre. Enten jeans som sitter godt (hate saggeklær) eller en ålreit dressbukse. En genser med en dus farge - enten med hals eller hette. Skikkelige sko, ikke noe slitt dritt. Skoene er en viktig del av helheten! Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 jeg liker mørke klær, og så liker jeg ikke store logoer eller skrift eller noe.. og så liker jeg helelr ikke å kjøpe klær, penga kan brukes på andre og bedre ting... Samme her Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 jeg liker mørke klær, og så liker jeg ikke store logoer eller skrift eller noe.. og så liker jeg helelr ikke å kjøpe klær, penga kan brukes på andre og bedre ting... Pc-stuff f.eks? Fine klær er en bra ting. Får en til å føle seg mer vel. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 jeg liker mørke klær, og så liker jeg ikke store logoer eller skrift eller noe.. og så liker jeg helelr ikke å kjøpe klær, penga kan brukes på andre og bedre ting... Pc-stuff f.eks? Fine klær er en bra ting. Får en til å føle seg mer vel. Jeg syntes det bare er ekkelt å gå i fine klær jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå