The Rock Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg kjøpte i dag en zalman heatpipe kjøler... Alt funker helt fint bortsett fra at jeg må ha gammle vifta henge og dingle etter viftekontakten på grafikkortet.. Fordi at hvis ikke jeg har den der så får jeg error melding om :Please insert fan conector on graphic car.. Kan noen hjelpe meg.. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 monter en slik en. dat burde funke hvis du har plass da vel og merke.. Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 humm.. hvilke grafikk kort har du ?? driver å monterer vannkjøling selv i disse dager på Power Color X800XT kort. har ikke opplevd den feilen din på 9700pro/9800Pro.. så den var ny. Lenke til kommentar
The Rock Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 (endret) monter en slik en. dat burde funke hvis du har plass da vel og merke.. Jeg har den kjøler du linket til.. Problemet er bare det at jeg må ha i orginal vifta for og kunne bruke grafikkortet.. Hvis ikke får jeg føgende melding.. Please insert fan conector on 9800 series.. Jeg kan jo ikke bruke zalman vifta på kontakten på grafikkortet fordi zalman er 3 pins.. Grafikkortet har bare 2 pins.. Jeg kan godt ta bilde av det, hvis dere vil ha mer info.. HJELP Endret 20. november 2004 av The Rock Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 du kan jo prøve å lodde litt. du finner sikkert noe stoff om lodding fra 3 til 2 pins her på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå