AndrewL Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Den er ren sutring. Du fikser dette lett selv ved å returnere ie4 musen. Har bedt om RMA har ikke fått det . fremdeles sutring ? Fått noe svar i det hele tatt, eller fått til svar om at du ikke får retuernert varen? Og, hvor lenge har du ventet på svar om du ikke har fått noe? 00353 906 456 500 er nummeret til kundeservice. De har åpent nå, så du kan jo høre med dem. Jeg ba om rma på første mail jeg sendte . Skal ringe men ser ut som det er Teknisk support og ikke kunde service skal dog ringe ..... Ang rma så svarte ikke vedkommende på det sa bare vi har den i sølv...... Endret 20. november 2004 av AndrewL Lenke til kommentar
AndrewL Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Ringte kundeservice dem pårstår hardnakket av dem ikke selger dem i annen farge :| skal sende dem bilde . http://www.andrewl.net/alienware.jpg Har også skrevet dette i mail til dem ( Første mail jeg har sendt til dem ) Lenke til kommentar
TEE Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Nummeret er Customer Service. De har vel noen forskjellige valg når du kommer fram tenker jeg. Men det sto vel også at man skulle kontakte support. Lenke til kommentar
rastaflettus Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 AndrewL: Vil dette si at det er en mulighet for at jeg får msie 4.0 hvis jeg bestiller en grønn msie 3.0? Lenke til kommentar
AndrewL Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 AndrewL: Vil dette si at det er en mulighet for at jeg får msie 4.0 hvis jeg bestiller en grønn msie 3.0? Beklager seint svar : men ja det kan hende , det som skjedde med meg og har enda ikke fått svar på noen av mine mailer , men ie4 ble en fin julegave . Om ikke noe annet ... Lenke til kommentar
rastaflettus Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Bestillte 4 msie 3.0 fra alienware, og fikk bare msie 4.0. Har lenge prøvd å få kontakt med dem via mail og telefon slik at jeg kunne returnere dem, men får aldri svar. Er dette virkelig en seriøs bedrift? Btw. Før jeg bestillte sendte jeg en mail og spurte om jeg faktisk ville få 3.0 og ikke 4.0. Fikk svar og de forsikret meg om at jeg kom til å få det jeg bestilte, np. :S Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) vet ikke om det er sagt før men ie3.0 selges fortsatt bare at den er hvit ikke sølv som den du kjenner til IE 3.0 Endret 18. mars 2005 av digitalglenn Lenke til kommentar
bidz Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 vet ikke om det er sagt før men ie3.0 selges fortsatt bare at den er hvit ikke sølv som den du kjenner til IE 3.0 :!: LOL! Og her styrer folk med og bestille fra overalt i verden. Til og med i spygrønn farge jaja.. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) vet ikke om det er sagt før men ie3.0 selges fortsatt bare at den er hvit ikke sølv som den du kjenner til IE 3.0 det der er ikke IE3.. det er en IntelliMouse Optical og IKKE en Explorer.. edit: quote-krøll Endret 18. mars 2005 av Musty Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Bestillte 4 msie 3.0 fra alienware, og fikk bare msie 4.0. Har lenge prøvd å få kontakt med dem via mail og telefon slik at jeg kunne returnere dem, men får aldri svar. Er dette virkelig en seriøs bedrift? Btw. Før jeg bestillte sendte jeg en mail og spurte om jeg faktisk ville få 3.0 og ikke 4.0. Fikk svar og de forsikret meg om at jeg kom til å få det jeg bestilte, np. :S Om man betalte med visa, så burde det være mulig å få tilbakeført dette om man tar kontakt med visa. Om man ikke får det man betaler for, så er det jo svindel...og svindel liker ikke VISA Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 He shoots and he scoooooooores: http://www.ebuyer.com/customer/products/in...oduct_uid=55977 Er det ikke denne dere skal ha? mvh Falcon Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 har ie3 selv, synest den er knall bra, men er på utkikk etter ny ie3 eg og, pga scrollen funker ikkje Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 vet ikke om det er sagt før men ie3.0 selges fortsatt bare at den er hvit ikke sølv som den du kjenner til IE 3.0 det der er ikke IE3.. det er en IntelliMouse Optical og IKKE en Explorer.. edit: quote-krøll den er HELT lik som expolorer i både orm og presisjon bare fargen er forskjellig dette VET jeg siden jeg har den og hadde den vanelige IE 3.0 i sølv før Lenke til kommentar
Musty Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 den jeg har er ikke lik IE3 i form... og det er en sånn som er vist der.. kan ta et bilde om en liten stund når jeg får kameraet mitt igjen, dog jeg har bare IE4 tilgjengelig nå, men IE3 og IE4 har jo "lik" form.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 vet ikke om det er sagt før men ie3.0 selges fortsatt bare at den er hvit ikke sølv som den du kjenner til IE 3.0 det der er ikke IE3.. det er en IntelliMouse Optical og IKKE en Explorer.. edit: quote-krøll den er HELT lik som expolorer i både orm og presisjon bare fargen er forskjellig dette VET jeg siden jeg har den og hadde den vanelige IE 3.0 i sølv før Bare bullshit! En Intelli Explorer 3 har helt andre knapper på siden der. To små, ikke en stor. Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 vet ikke om det er sagt før men ie3.0 selges fortsatt bare at den er hvit ikke sølv som den du kjenner til IE 3.0 det der er ikke IE3.. det er en IntelliMouse Optical og IKKE en Explorer.. edit: quote-krøll den er HELT lik som expolorer i både orm og presisjon bare fargen er forskjellig dette VET jeg siden jeg har den og hadde den vanelige IE 3.0 i sølv før Bare bullshit! En Intelli Explorer 3 har helt andre knapper på siden der. To små, ikke en stor. samma fan om du har de to knappene vel ? poenget var at du ikke trenger og bestille den jævla musa fra UK bare for og få presisjonen og formen på musa for den finnes på den musa JEG linket til og btw tror den har to knapper hvis du ser litt næremere på bildet Lenke til kommentar
Ehrgeiz Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 samma fan om du har de to knappene vel ? poenget var at du ikke trenger og bestille den jævla musa fra UK bare for og få presisjonen og formen på musa for den finnes på den musa JEG linket til og btw tror den har to knapper hvis du ser litt næremere på bildet Forstår du ikke? Poenget er at folk vil ha IE 3.0, ikke noe annet. Og den musen du har linket til er ikke i nærheten av formen til IE 3.0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå