AndrewL Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hei ! Jeg surfet på nettet etter ie3 mus , siden ingen i norge selger dem lengre så var gleden veldig stor når jeg så dem solgte dem på alienware.co.uk Spiller litt counter-strike og min mening er at ie 3 er den beste musen til slik ( jeg vil ikke komme inne på en slik diskusjon alle har sine meninger " ) Bestilte 3 stk siden dem er vanskelig å få tak i . tok ca 7 dager før dem ringte å bekreftet salget selv om det står på siden dems at det skal "max" ta 2 dager ) Fikk pakken over med DHL express , gleden var litt stor når jeg endelig fikk pakken etter 2 uker med venting . Gleden var derimot litt kortvarig når jeg åpner pakken og ser dem har bare sendt med 2 stk ie 3 mus og 1 stk ie4 mus :| Tar kontakt med kundeservice om vi kan ordne denne feilen , Forteller dem også at jeg er mer enn vell villig til å få den i en annen farge hvis det var problemet . Så går det 3 dager så når jeg endelig for svar så Hello Sir, We only have the 4.0 intell mouse in silver. Please contact our tech support team so that they can resolve the issue that you are having with the intell mouse. Har nå sendt en mail til å forklart dem ENDA engang hva som er problemet Lurer på om dem overhode har noe vilje til å ordne slik når "butikken" ikke holder til i landet som kunden Dumt ikke Noen norske butikker selger ie3 lengre akk ja ja venter fremdeles på svar fra dem nå Så jeg gir dem inntil videre i alle fall Dette er i alle fall min erfaring med dem Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Har leita en god del etter den musa der selv (IME 3) men kan ikke se til å finne den i Norge. Bestilte bare en IME 4 noe som funker veldig bra. Men skal være enig i at IME 3 er best. Surt det der me å bestille 3 stk. IME 3, og få 2 stk av dem og 1 av typen IME 4 Lenke til kommentar
TEE Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Så jeg gir dem inntil videre i alle fall Dette er i alle fall min erfaring med dem Skal vis se. Noe treg responstid, den er jo helt grei. Det var litt lang tid det der. Men å gi de for å prøve og gjøre kunden fornøyd synes jeg er litt drøyt. Du får da også svar om at ikke har igjen flere av IME 3, men kun har IME 4 sølvfarget. Dersom det ikke er godt nok for deg, returner den du ikke vil ha. Du har helt standard rettigheter når handler fra Alienware. Endret 20. november 2004 av TEE Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Kanskje du har fått de to siste IE3-ene de hadde på lager, kanskje de to siste i HELE VERDEN. :< Stå på krava, du skal ha det du bestilte. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Kanskje du har fått de to siste IE3-ene de hadde på lager, kanskje de to siste i HELE VERDEN. :< Stå på krava, du skal ha det du bestilte. Om han er misfornøyd med å ha fått en nyere modell fordi de ikke hadde flere av de andre, så får han returnere IME 4-musa han fikk. Det er da ikke noe verre enn det. Alienware har ikke gjort noe annet enn å prøve og gjøre kunden fornøyd med å gi ham en nyere variant av musen han bestilte. Nok en tråd som viser hvorfor jeg aldri ville startet en webshop. Alt for mange som begynner å syte over ting som enkelt kan ordnes bare man gidder å forklare problemet skikkelig når man tar kontakt med forhandleren. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Glem det. Endret 20. november 2004 av klilleng Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Nok en tråd som viser hvorfor jeg aldri ville startet en webshop. Alt for mange som begynner å syte over ting som enkelt kan ordnes bare man gidder å forklare problemet skikkelig når man tar kontakt med forhandleren. Lenke til kommentar
sssh Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Alt for mange som begynner å syte over ting som enkelt kan ordnes bare man gidder å forklare problemet skikkelig når man tar kontakt med forhandleren. Ser du ikke at han sier han sendte mail hvor han fremla problemet på en saklig måte, ja , han sa seg til og med villig til å få musen i en annen farge hvis de ikke hadde det han hadde bestilt inne? Det ville da være rimelig å forvente at hvis man fikk en ordre bekreftet, så fikk man også sendt det man hadde bestilt tilsendt i posten? Hva ville DU sagt dersom du hadde fått noe annet enn det du hadde bestilt og fått ordrebekreftelse på, tilsendt? Tipper ikke du ville sittet og smilt og sagt "jaja, det er lett å gjøre feil".. Go dobbeltmoralist! Lenke til kommentar
TEE Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Ser du ikke at han sier han sendte mail hvor han fremla problemet på en saklig måte, ja , han sa seg til og med villig til å få musen i en annen farge hvis de ikke hadde det han hadde bestilt inne? Det ville da være rimelig å forvente at hvis man fikk en ordre bekreftet, så fikk man også sendt det man hadde bestilt tilsendt i posten? Hva ville DU sagt dersom du hadde fått noe annet enn det du hadde bestilt og fått ordrebekreftelse på, tilsendt? Tipper ikke du ville sittet og smilt og sagt "jaja, det er lett å gjøre feil".. Go dobbeltmoralist! Jeg ville tatt kontakt med leverandøren. Når jeg da, som i dette tilfellet, fikk til svar at de kun hadde IME 4 igjen i sølv, og at jeg skulle ta kontakt med support for å løse problemet, ville jeg tatt kontakt med support og løst problemet. Hva ville du gjort? Hoppet inn på alle forum du vet om, skrevet en lang sytepost over dårlig service og så latt være å gjøre det leverandøren sier er nødvendig for å faktisk få problemet ditt løst? Og siden du kaller meg dobbeltmoralist, kan du vise meg tråden hvor jeg syter over dårlig kundebehandling istedet for å ta den enkle løsningen med å faktisk kontakte leverandøren på den måten de sier? Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Einig! Det er mitt poeng også... Folk må sjølvsagt få poste dårlege erfaringar med nettbutikkar. Men i dette tilfelle (og mange andre): Butikken har allereie svart på ein e-post og vil derfor sannsynlegvis svare på fleire. Butikken viser vilje til å ordne opp. Butikken ønskjer å bli kontakta. Kvifor ikkje då kontakte butikken (ein gong til) før du skriv her? Imo. så burde butikken sendt deg ein e-post før dei sendte orderen til deg, sidan dei var utselt. Men det kan jo vere ein god løysing på problemet allikevel? Kanskje dei refunderar delar av prisen, og lar deg behalde IME-4 musa? Edit: Og sånn generellt, så synes eg mange har enormt høge forventingar til nettbutikkar. T.d. når det gjeld tid: Sjølvsagt er det bra med nettbutikkar som har super service og svarar på e-post klokka 2 natt til søndag . Men viss det tar 2-3 dagar å svare på ein e-post, er det for lenge? Ja, eg synes kanskje det. Men det er noko grunn til å alge tråd her på forumet? Nei. Bruk "webshoperfaringer" i prisguiden... Dette var eit generellt eksempel, og har ingenting med det trådstarter tar opp. På same måte gjeld: Grunn nok til å starte "sytetråd" for 14 dagar levering? 14 dagar returbehandlingstid? osv.. Endret 20. november 2004 av BA1 Lenke til kommentar
AndrewL Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Kanskje du har fått de to siste IE3-ene de hadde på lager, kanskje de to siste i HELE VERDEN. :< Stå på krava, du skal ha det du bestilte. Om han er misfornøyd med å ha fått en nyere modell fordi de ikke hadde flere av de andre, så får han returnere IME 4-musa han fikk. Det er da ikke noe verre enn det. Alienware har ikke gjort noe annet enn å prøve og gjøre kunden fornøyd med å gi ham en nyere variant av musen han bestilte. Nok en tråd som viser hvorfor jeg aldri ville startet en webshop. Alt for mange som begynner å syte over ting som enkelt kan ordnes bare man gidder å forklare problemet skikkelig når man tar kontakt med forhandleren. Hei Kanskje du burde følge med litt ? "We only have the 4.0 intell mouse in silver." Denne tolker jeg som Vi har bare ie4 i sølv Også med tanke på en så stor webshop som alienware ikke fjerne dem fra Butikken sin ,hvis dem ikke har dem mer ? http://www.alienware.co.uk/gearshop_pages/gear_shop.aspx se etter mouse ie3 mange forskjellige farger ........ Kanskje det nytter å LESE hva jeg skriver før du griner ut ?Og ja Har kontakten butikken flere ganger En annen ting fikk aldri svar på om dem ikke hadde flere ie3 på lager Eventuelt Hvofor sier dem ikke at beklager vi har ikke flere igjen tro meg jeg har spurt om RMA Endret 20. november 2004 av AndrewL Lenke til kommentar
sssh Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Og siden du kaller meg dobbeltmoralist, kan du vise meg tråden hvor jeg syter over dårlig kundebehandling istedet for å ta den enkle løsningen med å faktisk kontakte leverandøren på den måten de sier? Sorry, jeg ble litt usaklig der.. Har bare blitt provosert av dine ukonsekvente menigner i tidligere innlegg, sammenlikner her innlegg skrevet 16/11/2004 : 18:17 med innlegg skrevet 16/11/2004 : 14:37.. Uansett, jeg beklager, ikke meninga å rakke ned på deg. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Kanskje du har fått de to siste IE3-ene de hadde på lager, kanskje de to siste i HELE VERDEN. :< Stå på krava, du skal ha det du bestilte. Om han er misfornøyd med å ha fått en nyere modell fordi de ikke hadde flere av de andre, så får han returnere IME 4-musa han fikk. Det er da ikke noe verre enn det. Alienware har ikke gjort noe annet enn å prøve og gjøre kunden fornøyd med å gi ham en nyere variant av musen han bestilte. Nok en tråd som viser hvorfor jeg aldri ville startet en webshop. Alt for mange som begynner å syte over ting som enkelt kan ordnes bare man gidder å forklare problemet skikkelig når man tar kontakt med forhandleren. Hei Kanskje du burde følge med litt ? "We only have the 4.0 intell mouse in silver." Denne tolker jeg som Vi har bare ie4 i sølv Også med tanke på en så stor webshop som alienware ikke fjerne dem fra Butikken sin ,hvis dem ikke har dem mer ? http://www.alienware.co.uk/gearshop_pages/gear_shop.aspx se etter mouse ie3 mange forskjellige farger ........ Kanskje det nytter å LESE hva jeg skriver før du griner ut ?Og ja Har kontakten butikken flere ganger En annen ting fikk aldri svar på om dem ikke hadde flere ie3 på lager Eventuelt Hvofor sier dem ikke at beklager vi har ikke flere igjen tro meg jeg har spurt om RMA Jepp, de sier at de bare har IEM 4 i sølv. Dermed svarer de på om de har IEM 3 eller ikke. De svarer også på fargen. Og de sier at du skal ta kontakt med support for å løse problemet. Ifølge deg selv er da din respons å nok en gang spørre om de har IEM 3, eventuelt i en annen farge. Så du fortsetter å spørre om ting du allerede har fått svar på. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Og siden du kaller meg dobbeltmoralist, kan du vise meg tråden hvor jeg syter over dårlig kundebehandling istedet for å ta den enkle løsningen med å faktisk kontakte leverandøren på den måten de sier? Sorry, jeg ble litt usaklig der.. Har bare blitt provosert av dine ukonsekvente menigner i tidligere innlegg, sammenlikner her innlegg skrevet 16/11/2004 : 18:17 med innlegg skrevet 16/11/2004 : 14:37.. Uansett, jeg beklager, ikke meninga å rakke ned på deg. Ehm, sikker på at du ikke har blingset litt her? TEE Skrevet: 16/11/2004 : 13:37 Faktisk ja. Du har en vare du vet du skulle betale for, men har tatt med deg uten å gjøre det. Dermed er du en tyv. TEE Skrevet: 16/11/2004 : 17:17 Så på din planet er det ingen forskjell på Skinke til 21,90 som du ikke legger merke til at du ikke har betalt før du kommer hjem, og et skjermkort til 3300.- som du bevisst tar med deg uten å betale for det? Regner med at vi har litt ulike tidsinnstillinger, siden dette var det eneste jeg fant som kunne passe. Men hvor er det ukonsekvente? Jeg kaller noen som bevisst tar med seg ting uten å betale for dem en tyv. Tror du kanskje burde prøve å lese litt nøyere før du prøver å lange ut. Tar ikke beskyldninger om å være ukonsekvent så tungt. Har blitt beskyldt for mye verre ting enn det Endret 20. november 2004 av TEE Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Den er ren sutring. Du fikser dette lett selv ved å returnere ie4 musen. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Uansett, at de er villig til å i det hele tatt gi deg Ie4, som vel er en dyrere mus, vtner vel ikke om dårlig kundebehandling, heller det motsatte. Endret 20. november 2004 av Kevlar Lenke til kommentar
AndrewL Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Den er ren sutring. Du fikser dette lett selv ved å returnere ie4 musen. Har bedt om RMA har ikke fått det . fremdeles sutring ? Lenke til kommentar
AndrewL Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Uansett, at de er villig til å i det hele tatt gi deg Ie4, som vel er en dyrere mus, vtner vel ikke om dårlig kundebehandling, heller det motsatte. Tja kanskje det men hvorfor ikke si ifra til kunden , poenget her var at jeg bestilte fra alienware PGA dem selger ie3 pga som sagt før , jeg liker den musen bedre enn ie4 mx510 . Se på det slik 45 £ frakt 400 kr moms så jeg ble personlig veldig skuffet / sur nå jeg ikke FÅR den varen jeg har bestilt . plus når jeg henveder meg om å få rma så blir jeg fortalt dem har bare musen ie4 i silver når jeg har fått den i blå Lenke til kommentar
AndrewL Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Jepp, de sier at de bare har IEM 4 i sølv. Dermed svarer de på om de har IEM 3 eller ikke. De svarer også på fargen. Og de sier at du skal ta kontakt med support for å løse problemet. Ifølge deg selv er da din respons å nok en gang spørre om de har IEM 3, eventuelt i en annen farge. Så du fortsetter å spørre om ting du allerede har fått svar på. Jeg tolker ikke det som er svar. Hadde dem derimot sagt at vi har ikke den varen på lager i den fargen du har bestilt hadde jeg skjønt det . Lenke til kommentar
TEE Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Den er ren sutring. Du fikser dette lett selv ved å returnere ie4 musen. Har bedt om RMA har ikke fått det . fremdeles sutring ? Fått noe svar i det hele tatt, eller fått til svar om at du ikke får retuernert varen? Og, hvor lenge har du ventet på svar om du ikke har fått noe? 00353 906 456 500 er nummeret til kundeservice. De har åpent nå, så du kan jo høre med dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå