MindTooth Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Enig der CobraM, vi her på forumet velger en server.! Mvh Birger Lenke til kommentar
PcT Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Zindre- vi spiller PvP? iallfall i retail..? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Zindre- vi spiller PvP? iallfall i retail..? PvP er det eneste moro, så det er å anbefale. "Faren" for at horde plutselig dukker opp er liksom alltid der og gjør det enda mer spennende. Jeg er nå hvertfall med på å velge ut en PvP server. Spilte på Nummer 16 i US OB. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg ville stemt for PvP server.. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hvis dere er usikre på om dere vil spille PvP eller PvE kan dere lese her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=339546 Det er veldig mye feilinformasjon ute og går, så det kan være verdt å ta en titt selv om dere tror dere har bestemt dere. Når det er gjort kan dere jo starte en tråd for PvE-guild og en for PvP-guild, så slipper man at det blir fullstendig kaos i én tråd? Lenke til kommentar
riversen Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Edit: Du kan nå finne dette innlegget under følgene tråd. . "Mighty Bluffs - et PvE Horde guild." Endret 7. desember 2004 av riversen Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hadde kanskje blitt med hadde dere spillt Alliance Lenke til kommentar
PcT Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 nei.. zindre- ikke join de *onde* PvE folka Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg stemmer for PvP... men blir det ikke en Alliance guild??? Lenke til kommentar
Slush1 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 bump Er du klar over at tråden ble opprettet i 2004? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Er du klar over at du ble troll'd! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå