OscarWoHA Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Et laug, lauget. I fremtiden tror jeg at jeg gjør som deg, apollox. Vil bruke et guild. Endret 26. november 2004 av CobraM Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg er med på et alliance guild!! Så lenge det er litt modne folk. Orker ikke masse tullete unger. Og en annen ting er at guildet må holde sammen og støtte hverandre. PvP eller PvE spiller ingen rolle for min del. Jeg skal nok spille human mage igjen, slik jeg gjorde på Betaen. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Vi får se da, om noen gjør noe med det, "hint apollox" Lenke til kommentar
Nikerym Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Om dere er i oppråd for en alliance clan så kan jeg hinte fram til Immortal Nordic Alliance. for mer info gå til www.immortalnordicalliance.tk Join form tingen funker ikke ennå, så send en av lederne en mail (på Members Info står vel mail adressene) Guilden er ikke überseriøs, det viktigste er at vi har det morsomt mens vi spiller og at vi kan være hjelpe hverandre med å skaffe utstyr (i form av professions ol.). Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Tenker dere fremdeles å lage gamer.no guild? Blir det en "test-drive" i final beta? Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg tviler, men hadde vært fun å hadde hatt noen å spille med... Lenke til kommentar
PcT Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Zindre- vi skal jo spille sammen? som vi gjorde i OB Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Zindre- vi skal jo spille sammen? som vi gjorde i OB Seff skal vi det, men hadde vært tøft å vært flere vettu... Edit: Skal være Dwarf priest Endret 7. desember 2004 av Zindre- Lenke til kommentar
Føss Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) jeg joiner guildet hvis jeg kan/får lov.... jeg hørte noe om at d var en hord clan på forumet oxo, hadde vært gøy å se hvem som fikk best clan/guild!! BTW: får WoW nå til lørdag, kommer noen euro servere å være opene da?? Endret 6. desember 2004 av 3D-player Lenke til kommentar
Twennie Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Tenker dere fremdeles å lage gamer.no guild?Blir det en "test-drive" i final beta? Nei, det blir dessverre ingen Gamer.no-basert guild, ikke slik det ser ut i øyeblikket i hvert fall. Vi har rett og slett ikke tid. Men dere må selvfølgelig lage en guild for det, dog uten Gamer.no's navn. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Tenker dere fremdeles å lage gamer.no guild?Blir det en "test-drive" i final beta? Nei, det blir dessverre ingen Gamer.no-basert guild, ikke slik det ser ut i øyeblikket i hvert fall. Vi har rett og slett ikke tid. Men dere må selvfølgelig lage en guild for det, dog uten Gamer.no's navn. De svikter oss Jaja, jeg synes likevel vi burde prøve å lage en guild, eller i det minste prøve å spille på samme server... Hva tror dere? Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 JEg er helt enig. Hadde vær konge det å spillt sammen med folk fra dette forumet. Men måtte vært på PvE hvertfall Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Hvis jeg har forstått riktig, så kommer nok de fleste her til å spille på PvP- server... inkludert meg selv da Endret 7. desember 2004 av Icywiz Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Vist noen ska ha et Guild på en PvE server må dere gji beskjed Da er jeg gjerne med!! Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Men en ting jeg lurer på : Går det an å ha noen characters på PvE server, og noen på PvP? Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Ja etter som jeg har forstått skall det gå fint det. Det funka hvertfall på Us Open Betaen Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Men en ting jeg lurer på : Går det an å ha noen characters på PvE server, og noen på PvP? Hvis det var sånn som i U.S beta som det sikkert er, ja. Man har mange forskjellige servere og kan lage chars på alle om man vil... Men husk: På en PvP server kan man bare lage chars enten bare horde eller bare alliance, skjønner? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Er vel ikke vits i å stresse for å få et guild. Om vi alle spiller på samme server, kan vi jo gjøre oppdrag og raide sammen uansett. Når FB kommer foreslår jeg at vi blir enig om én server, og spiller sammen på den. Enkelt og greit. Er dere enige eller? Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Er vel ikke vits i å stresse for å få et guild. Om vi alle spiller på samme server, kan vi jo gjøre oppdrag og raide sammen uansett. Når FB kommer foreslår jeg at vi blir enig om én server, og spiller sammen på den. Enkelt og greit. Er dere enige eller? Enig, vi burde bli enig på forhånd hvilken server vi urde spille på, men problemet er at vi vet ikke om noen servere... Lenke til kommentar
riversen Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Edit: Prøver på nytt, håper dette går greit. Endret 7. desember 2004 av riversen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå