sparuten Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Spørs jo hva du mener med seriøs da? Jeg har ikke så veldi lyst til å ha noen "1337 d00d" eller 13-14 åringer samt hardcore RPG folk med, men det er min mening. Om du har mulighet til å lage en side å har lyst så kan vi kansje snakkes nermer? Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Spørs jo hva du mener med seriøs da? Jeg har ikke så veldi lyst til å ha noen "1337 d00d" eller 13-14 åringer samt hardcore RPG folk med, men det er min mening. Om du har mulighet til å lage en side å har lyst så kan vi kansje snakkes nermer? Det er vel fraværet av ""1337 d00d" eller 13-14 åringer" som gir en seriøs guild slik som jeg ser det. En mer eller mindre ekstrem RP-guild er nok også uaktuell for min del. Vi kan godt snakkes nærmere, men ikke i kveld, jeg begynner å bli litt trøtt nå. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg har lyst å være med. Har ikke mål om å bli best. Men har lyst å være med å hevde meg litt. Altså jeg vil spille seriøst, men ikke med mål om å bli best:P Tipper jeg kommer til å spille 2-3 timer om dagen... Lenke til kommentar
sparuten Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Spørs jo hva du mener med seriøs da? Jeg har ikke så veldi lyst til å ha noen "1337 d00d" eller 13-14 åringer samt hardcore RPG folk med, men det er min mening. Om du har mulighet til å lage en side å har lyst så kan vi kansje snakkes nermer? Det er vel fraværet av ""1337 d00d" eller 13-14 åringer" som gir en seriøs guild slik som jeg ser det. En mer eller mindre ekstrem RP-guild er nok også uaktuell for min del. Vi kan godt snakkes nærmere, men ikke i kveld, jeg begynner å bli litt trøtt nå. Uhh, joda, var det jeg mente, begynner å bli litt trøtt selv her jeg sitter Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Leker litt med tanken på å danne en guild basert på dette forumet i retail, men vi får rett og slett se. Det krever en del arbeid, hvis vi skulle hatt noe slikt ville det være veldig viktig å holde den seriøst og ryddig, og slikt krever aktive og fornuftige offiserer. Men, det er uansett en stund til spillet kommer, haster ikke med å finne/danne guild enda akkurat. Edit: Blir nok i så fall snakk om Alliance, og trolig PvE. Men det får tiden vise. _Om_ det blir noe. Lenke til kommentar
sparuten Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Det er jo såklart mye arbeid, men det er jo der all morroa ligger Joda, men det er kult å bli kjent me folka før man begynner å spille, 3 måneder er ikke så mye pluss at OB er rett rundt hjørne Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Leker litt med tanken på å danne en guild basert på dette forumet i retail, men vi får rett og slett se. Det krever en del arbeid, hvis vi skulle hatt noe slikt ville det være veldig viktig å holde den seriøst og ryddig, og slikt krever aktive og fornuftige offiserer. Men, det er uansett en stund til spillet kommer, haster ikke med å finne/danne guild enda akkurat. Edit: Blir nok i så fall snakk om Alliance, og trolig PvE. Men det får tiden vise. _Om_ det blir noe. Bra tiltak! Ser fra tidligere poster at du er tilhenger av Wow (som så mange av oss andre), at du som mod. setter i gang et slikt prosjekt virker kult. I en evt. guild passer det meg ypperlig med PvE og Alliance. Falt helt pladask for NE i US beta, kommer nok til å kjøre en NE Priest eller tilsvarende hvis jeg joiner en guild. I så fall kunne det vært kult om dere integrerte guild-siten i gamer.no (tenker da på en linket banner på forsiden f.eks), samt en egen del av forumet til guilden. Tror nok mange kunne blitt interessert i å slutte seg til guilden i så fall. Sett i gang, og regn meg med Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Jeg tror jeg blir med. Er 15 år, spiller særiøst og liker å hjelpe andre. Jeg synes ihvertfall selv at jeg er mye mer moden enn det normale 15 åring i tilfelle dere synes jeg er for liten Edit: Synes du burde lage en post der du oppsummerer alt du vil at skal være med i klanen. Endret 20. november 2004 av Zindre- Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Må tenke litt mer og snakke litt mer med folk før det bestemmes noe som helst, men aldersgrense er neppe aktuelt. Har mer tro på å gi alle en sjanse, men være "kravstor" til medlemmers oppførsel, uansett alder. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg er med, men hvis det blir mye 1337 pwnd mdrfckrs er jeg ute igjen.. En seriøs WoW guild høres ut som en god idè! Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Dette høres spennende ut. En ide kan jo være å sette i gang så smått nå, og kjøre en slags test guild periode under open beta, for å se interessen og seriøsiteten på brukerene. Flott at en moderator ønsker å bli med på noe sånt. Jeg selv har mest lyst til å spille på PvP, men dette kan jo vi bli enige om Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg er veldig interesert i værmed i et Guild nå spillet kommer ut. Så vist noen vil ha meg med så må dere gji beskjed!!!! Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Høres interresant ut, men for min del kommer jeg KUN til å spille på PvP servere. Det burde egentlig hete Alliance vs Horde. Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Kan man ikke krige mot Horde vist man spille på en PvE Server? Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Kan man ikke krige mot Horde vist man spille på en PvE Server? Jo, men da er det bare i spesielle områder Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 De som flagger seg som PvP spillere på en PvE server kan krige mot horde. De kan bare krige mot andre spillere som har flagget seg som PvP spillere. Problemet er jo at når en spiller på en PvP server kan man bli angrepet av hvem som helst når som helst, irriterende fks under quest. På en PvE server må man nesten "avtale" om man skal spille mot fks horde. Det jeg frykter på PvE servere er at det blir lite PvP spilling, men så er det jo en grunn til at de har valgt PvE også da. Jeg foretrekker PvP fordi det er gøy med uforutsigbarhet, og mer kriging mot den motsatte rasen. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Det er fullt mulig å spille PvP på PvE-servere også (litt villedende de navnene egentlig). Forskjellen ligger i at du på PvE-serveren kan velge selv når du vil spille PvP og ikke. På PvP-servere er det fritt frem for angrep i mange soner. Det kan være spennende, men jeg vil tro det kan være utrolig frustrerende også. Det er ofte raids mot fiendens byer i PvE-serveren. Dette er god underholdning, men altså frivillig. Du sloss bare mot andre som faktisk har lyst til å sloss der og da (de som forsvarer byen sin, hvis de ikke forsvarer blir deres NPC-er slaktet). Det er ikke morsomt å bli slaktet av en gjeng fiender når du er ute for å mine litt, eller står og sjekker posten. Slik det er nå føler jeg faktisk at PvE gir meg det beste av to verdener. Men, vi får se. Ting kan forandre seg før spillet kommer hit. Alle som lurer på hvilken server de skal velge anbefales på det sterkeste å lese dette: http://www.sirlin.net/.blog/2004/10/pvp-in...raft-again.html Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg las den bloggen, og svarene. Når jeg las posten fikk jeg mer lyst å spille PvE, men etter å lest svarene hadde jeg mer lyst til å spille PvP igjen... Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Skjønner poenget ditt Aasgaard Men det er litt kjedelig å raide en by der det står 5 folk fra den andre factionen å bare ser på... Du mister liksom feelingen litt hvis du skjønner... Lenke til kommentar
Murdin Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Ang. pvp på ein pve server. Spilte kun open beta på test 25 (pve), men var ikkje akkurat lite pvp. Var alliance (selfølgelig) og så snart horde viste seg i området var det full action med organisering via defence chan. Men ok, horde som kjem må jo vere pvp flagga. Var uansett gøy! Endret 20. november 2004 av Murdin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå