sparuten Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Noen som har tenkt tanken på et Guild i World of Warcaft? Siden Blizzard bestemte seg for å kjøre separate servere for EU & US bestemte jeg meg for å slutte i mitt daværende Guild, som bestemte seg for å spille på US servere. Jeg tar ikke sjangsen på å begynne med alt tulle for å rund spille Blizzard sin blockering med å bestille spille fra US å bruke en amerikansk adresse eller pay-pal for å betale regninger. Så, jeg har egentlig veldi lyst til å starte et eget guild for kun europeere. Men saken er sånn at jeg ikke har noen ferdigheter i web design, så er det noen her som er go på web design å har lyst til å starte et guild? Lenke til kommentar
toman Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 jau eg har et det kalles bloodhounds her er siden bloodhounds men du må venta til spille har kommet ut for du kan joina meg snakk med mabluz der så får du vite mer om det eg kaller meg selv MrEvil beste nicke. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Vel jeg hadde håpet å få igang et eget norsk guild jeg da, men kommer til å vente til jeg har spilt en stund før jeg joiner et guild tror jeg. Spilte som Priest i beta-en og fikk mange venner av dette, så akkurat nå vet jeg ikke. Endret 19. november 2004 av Zlash Lenke til kommentar
sparuten Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 jau eg har et det kalles bloodhounds her er siden bloodhounds men du må venta til spille har kommet ut for du kan joina meg snakk med mabluz der så får du vite mer om det eg kaller meg selv MrEvil beste nicke. Bloodhounds, som du sier, er et "Horde" bassert guild. Jeg skal spille som Alliance, men ellers takk Men, det som er saken er jo å få igang et guild før spille lanseres, for jeg vil gjerne ha et guild hvor alle kjenner all på en måte, bli litt morsomere å spille, synes jeg da Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hadde vært fun og joina en guild ja.... Selv skal jeg ha rogue og/eller priest.. Alliance da seff Lenke til kommentar
sparuten Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Ja, det er jo det som er morsomt med spille! Spille med folk du kjenner, alt jeg trenger er noen som ser rå får å være med å danne et guild, men det må altså være en web designer Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Count me out..... En blind sau kunne designet en webside bedre enn meg... Lenke til kommentar
sparuten Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Altså, alle er jo velkommen til å danne guilde, var ikke det jeg mente Men trenger noen for å få en side online, jeg stiller opp me domene å hele pakken.. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Allright Skal dette være en hardcore eller mer normal klan? Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Husk og si fra hvilken server dere tenker og spille på da...det kommer sikkert flere euroservers... beste hadde vært om vi fikk slik at de fleste på hw til og mekke på samma server Lenke til kommentar
sparuten Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Spørs litt om hva du legger i hardcore da, satser egentli bare på en alliance guild med ikke så alt for mange medlemmer. Slik at alle kjenner alle, blir mye artigere å spille med folk en kjenner. Om jeg svarte på spørsmålet... Lenke til kommentar
sparuten Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Husk og si fra hvilken server dere tenker og spille på da...det kommer sikkert flere euroservers... beste hadde vært om vi fikk slik at de fleste på hw til og mekke på samma server Server jeg har tenkt så langt er en PvP, om det var det du mente? Noen som mener noe annet? Lenke til kommentar
kongetits Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Whoppa! Vi er en gjeng steingalne hardcore WOW-fans ( jaah , før release even ) som leiker litt med tanken på guilds og sånn... Pr i dag var det 6 stk som fikk være med på betatesten , etter diverse samtaler osv er vi totalt 28!! stk som garantert kommer til å spille , troligvis nærmere 40.. Er det noen som har gode planer/ideer om hvordan vi skal alliere oss mot then d@mn horde scum gi meg et pling , vi må gjøre alle countermessures possible for at vi skal komme oss opp asap og holde hordene nede.. One alliance 2 rule them all , one to bind them 4evah , 1 lousy traitor to fook it all up... pst.pst. normal server that is , rp servers blir litt for intents hate , same med pvp Endret 19. november 2004 av kongetits Lenke til kommentar
sparuten Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Joda, allianser er jo en del av game, men akkurat nå er det mest viktig å få et guild på føttene Normal server bli for kjedli, synes jeg da, da blir alt bare helt vilt, folk som hakker på gud å hver man Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Det jeg mente med hardcore var om du satte seg som mål å bli en av de beste klanene. Hadde du tenkt å prøve å være bedre enn resten? Lenke til kommentar
sparuten Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Nei, det har jeg ikke som mål. Å spille hardcore er heller ikke noe morsomt for min del, jeg liker å ta ting piano å bare spille for moroskyld Lenke til kommentar
Tobi2 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg og en kompis skal lage en guild i wow. Vi er allerede ledere i en Warcraft klan som gjelder for Wow og Wc3. Kameraten har laget hjemmeside: www.immortalnordicalliance.tk hvis noen vil ta en titt. Wow delen av hjemmesiden er fortsatt under konstruksjon men vil etterhvert bli åpen for søknader om medlemskap og diverse småsnacks. Vi holder på å skaffe oss " .com " domene. Guilden kommer til å være en Alliance guild. Når wow sidene er igang skal jeg gi beskjed på dette forumet hvis det er noen interesse. Lenke til kommentar
Roarm Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Lyst å være med i en Alliance-guild på pvp server. Gjerne med medlemmer over 18. Lenke til kommentar
sparuten Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Det er akkurat det jeg prøver meg på her, men jeg trenger noen som kan sette opp å vedlikeholde en web side Jeg er 18 snart 19 selv... Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg kunne forsåvidt også ha tenkt meg å blitt med i en eventuell Alliance-guild. Har fiklet litt med web-design oppigjennom, da hovedsaklig med CSS og (X)HTML, Photoshop-kunnskaper er det nok dårlig med. Hvis det skulle vise seg å bli en nogenlunde seriøs guild kunne jeg godt tenkte meg å bidra med en webside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå