Gå til innhold

Ny kategori ønskes - flaming og skitkasting:)

Anbefalte innlegg

Subscribe only kategori slik at ikke de med sarte hjerter skulle forville seg inn dit:

Innhold:

Flaming,drittslenging,krangling, useriøs posting:) Vi trenger et slikt sted så vi slipper flame folk i andre poster. Bare vi som tåler litt dritt vil poste der, og ander vil aldri se det:) Høres fint ut, og det vil ikke være noen regler utover å ikke snakke warez der. Noen som støtter meg her eller:)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-05-28 17:23, EnD.R.E. skrev:

Hva med et eget warez-forum, som
har?

Vet ikke hva som diskuteres i det "warez-forumet", men Sensur har vel uansett redaktøransvar. Som kjent er oppfordring til ulovligheter (f.eks. warez) ulovlig. Sensur er dermed ansvarlige for ulovlige handlinger i forumet sålenge de ikke griper inn.

[ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-05-29 00:32 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-28 18:06, SirHartge skrev:

Quote:

Den 2002-05-28 17:23, EnD.R.E. skrev:

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: SirHartge på 2002-05-28 18:05 ]</font>

Denne tråden ble slette grunnet retn. Det er ikke lov å reklamere for andre komersielle sider.

Javel? Og hva er så "webshoperfaringer" til? Der gjøres det jo ikke annet enn å diskutere komersielle sider.

Lenke til kommentar

"Didn't know we had a king. I thought we were an autonomous collective."

"Come see the violence inherent in the system" etc.

Ja... Rar modding? Vel. Inkonsekvente og daarlig formulerte retningslinjer som blir skjoensmessig haandhevet sier naa jeg.

"Kan ikke / vil ikke se at dette er noe problem" etc.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri vært på forumet (bare når det ikke var noen meldinger der) dessuten er siden nede for tiden.

Det var vel ikke akkurat noen warez-link, som om jeg skulle skrevet "sjekk denne! http://www.masseulovligwarez.no",

mere som om jeg tilfeldigvis sa navnet på en irc-kanal der det kan være snakk om warez.

Synes den moddinga der var litt drøy.

[ Denne Melding var redigert av: End.r.e. på 2002-05-31 13:54 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...