DecAL Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 har nettopp kjøpt med nye hodetelefoner, med surround. Men da jeg åpnet boksen, så jeg at kabelen endte i ikke mindre enn tre forskjellige jack'er. en sort, en grønn, og en rosa. disse hodetelefonene har ikke mikrofon, så jeg skjønner ikke hva de tre er til? i pcen min har jeg kun en jack ingang.. har dette noe med at det er surround å gjøre? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Ja, for å kunne få surround må dei bruke 3 kablar. Grønn er framme, rosa og svart bak om eg ikkje huskar heilt feil. Dersom du berre har ein (grønn) jack-utgang på ditt hovudkort kan du ikkje få surround. Du må i alle tilfelle skaffe deg eit lydkort som støtter surround. Her er eit greit lydkort til 400 (+frakt) blir i overkant av 500, med mindre du kan kjøpe eit i ein butikk. Endret 19. november 2004 av zeph Lenke til kommentar
DecAL Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 hmm.. dvs at jeg må kjøpe meg lydkort for å kunne bruke dem? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Ja, hvis du vil ha surroundlyd i dem. Endret 19. november 2004 av Peterman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå