m-jense3 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Skjønner ikke hvordan jeg skal åpne en iso fil...lasta ned et spill som var en iso fil...på litt over 200 mb...så det må jo være noe gjemt bak der......hvordan? Lenke til kommentar
alxplx86 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Du kan enten brenne ut ISO fila til en cd og kjøre den i cd'romen, eller last ned det programmet her: http://www.deamon-tools.com/ og "mounte" ISO fila med programmet, da kommer det opp som en ny "virtuell" cd-rom disk på pcen din. Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Isobuster kan brukes til å åpne / pakke opp ISO filer. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Tjsa, ikke mye mer å si. Deamotools er beste løsningen. Isobuster funker også fint om du vil bare ha fatt i filene (men da er det jo ingen garanti for at det fungerer smertefritt om du prøver å bare installere fra filene på harddisken. Mye bedre å emulere med Deamontools). Jeg synes det er verdt å si ifra at moderatorene sikkert vil anse denne posten som å være litt i gråsonen for hva som er tillatt. Det finnes sikkert lovlige spill ISO'er som kan lastes ned, men dette gir lett assosiasjoner som moderatorene ikke liker. Annbefaler at du spør litt mer generellt uten å nevne hva det er og hvor du fikk det fra, så slipper begge parter trøbbel. Bare et vennlig tips =) -Stigma Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg synes det er verdt å si ifra at moderatorene sikkert vil anse denne posten som å være litt i gråsonen for hva som er tillatt. Det finnes sikkert lovlige spill ISO'er som kan lastes ned, men dette gir lett assosiasjoner som moderatorene ikke liker. Annbefaler at du spør litt mer generellt uten å nevne hva det er og hvor du fikk det fra, så slipper begge parter trøbbel. Bare et vennlig tips =) Linux lastes ned som .ISO-filer. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Du kan bruke Isobuster eller Winrar til å åpne den med. Men hvis du skal mounte den, så kan du bruke Daemontools. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 m-jense3, hør på alxplx86 & Stigma her, så er du i boks Lenke til kommentar
tbend Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Og litt på meg, bruk Daemontools. Du kan tilogmed emulere mer en CD om gangen!.... Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Daemontools fungerer ganske bra, ja. Men er ikke dette kraftig feilpost? Lenke til kommentar
Keworkian Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg synes det er verdt å si ifra at moderatorene sikkert vil anse denne posten som å være litt i gråsonen for hva som er tillatt. Det finnes sikkert lovlige spill ISO'er som kan lastes ned, men dette gir lett assosiasjoner som moderatorene ikke liker. Annbefaler at du spør litt mer generellt uten å nevne hva det er og hvor du fikk det fra, så slipper begge parter trøbbel. Bare et vennlig tips =) Linux lastes ned som .ISO-filer. Men Linux er ikke noe spill.... Lenke til kommentar
NtX Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Å åpne en .iso fil i deamon tools er en ting, det blir som å sette en cd i cd rom'en. Da blir den jo såklart skrivebeskyttet... Men for å åpne en .iso fil, bruk UltraIso. Da kan du åpne filene og redigere de som du vil og lagre de igjen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Feilpostet (programvare), samt diskusjon omkring det som etter all sannsynlighet er piratkopiert materiale. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg