Floydiac Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 HEi Jeg skal slette absolutt alt på harddisken min. Jeg har gjort det en gang før, med et program, men husker ikke hva det heter. Kan noen hjelpe meg her. Eller gi meg en link til et annet programm. Takk Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Har du XP/win2K OS ? Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 format c: eller d: ? som cmd Lenke til kommentar
Floydiac Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 CMD? Jeg har windows XP Lenke til kommentar
Svein Erik Farstad Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Visst du har XP cd'n er det vel ikke no problem.. Putt den i CD-rommen å start PC'n på nytt, å følg instruksjonene.. Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Om du vil ha backup brenner du eller lager en partisjon på disken Disk managment program funker for det Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) CMD? Jeg har windows XP CD som først bootdevice i bios, slett alle partisjoner først, lag en ny for C: osv... Endret 19. november 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå