Gå til innhold

Skuffet over utsettelser på konserter !


And.rs

Anbefalte innlegg

Jeg og noen venner bestilte biletter til NAS nå for et halvt år siden og ble kjempe skuffet over at han ikke kom - han sa han skulle komme tilbake ved juni/juli tider, gjorde han det? -- NEI. Så vi tok det med et smil og fortsatte og høre på vår cd helt til vi fikk vite at M.O.P skulle ha en konsert her i Oslo :) Glade som vi var kjøpte vi billetter, og hva skjedde? -- UTSATT :thumbdown::( "Men de kommer jo tilbake om et år" (tviler jeg på) Så nå er det igjen cdene som gjelder og jeg kjenner jeg bare blir mer og mer irritert!!! Rap artister burde bli mer konsekvente på å holde det de lover!

 

Noen andre som er enig???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg og noen venner bestilte biletter til NAS nå for et halvt år siden og ble kjempe skuffet over at han ikke kom - han sa han skulle komme tilbake ved juni/juli tider, gjorde han det? -- NEI. Så vi tok det med et smil og fortsatte og høre på vår cd helt til vi fikk vite at M.O.P skulle ha en konsert her i Oslo :) Glade som vi var kjøpte vi billetter, og hva skjedde? -- UTSATT :thumbdown::( "Men de kommer jo tilbake om et år" (tviler jeg på) Så nå er det igjen cdene som gjelder og jeg kjenner jeg bare blir mer og mer irritert!!! Rap artister burde bli mer konsekvente på å holde det de lover!

 

Noen andre som er enig???

lol, vi bestillte og billetter men han kom aldri! :(

men G-Unit konserten var jeg på! var til og med bakstage! :D:w00t:

Lenke til kommentar
[quote name='dmx' date='19/11/2004 : 22:30'] [quote name='ReSSaA' date='19/11/2004 : 19:12'] Jeg og noen venner bestilte biletter til NAS nå for et halvt år siden og ble kjempe skuffet over at han ikke kom - han sa han skulle komme tilbake ved juni/juli tider, gjorde han det? -- NEI.  Så vi tok det med et smil og fortsatte og høre på vår cd helt til vi fikk vite at M.O.P skulle ha en konsert her i Oslo :) Glade som vi var kjøpte vi billetter, og hva skjedde? -- UTSATT  :thumbdown:  :(  "Men de kommer jo tilbake om et år" (tviler jeg på) Så nå er det igjen cdene som gjelder og jeg kjenner jeg bare blir mer og mer irritert!!!  Rap artister burde bli mer konsekvente på å holde det de lover! 

Noen andre som er enig??? [/quote]
lol, vi bestillte og billetter men han kom aldri! :(
men G-Unit konserten var jeg på! var til og med bakstage! :D :w00t: [/quote]
fett eller? var på ferie da, men var på 50 cent da såklart :)
Lenke til kommentar
Jeg og noen venner bestilte biletter til NAS nå for et halvt år siden og ble kjempe skuffet over at han ikke kom - han sa han skulle komme tilbake ved juni/juli tider, gjorde han det? -- NEI.  Så vi tok det med et smil og fortsatte og høre på vår cd helt til vi fikk vite at M.O.P skulle ha en konsert her i Oslo :) Glade som vi var kjøpte vi billetter, og hva skjedde? -- UTSATT   :thumbdown:  :(   "Men de kommer jo tilbake om et år" (tviler jeg på) Så nå er det igjen cdene som gjelder og jeg kjenner jeg bare blir mer og mer irritert!!!  Rap artister burde bli mer konsekvente på å holde det de lover! 

 

Noen andre som er enig???

lol, vi bestillte og billetter men han kom aldri! :(

men G-Unit konserten var jeg på! var til og med bakstage! :D:w00t:

fett eller? var på ferie da, men var på 50 cent da såklart :)

det var dritt konge! jeg fikk hilst på de og alt mulig! fikk autografen av young buck, lloyd banks, 50cent og the game..! :D

så snakka jeg litt med og sånt så når jeg skulle gå fikk jeg Beg For Mercy cd`n den hadde just kommet ut da og fikk Gorilla Unit singlet...! :D

Lenke til kommentar
Jeg og noen venner bestilte biletter til NAS nå for et halvt år siden og ble kjempe skuffet over at han ikke kom - han sa han skulle komme tilbake ved juni/juli tider, gjorde han det? -- NEI.  Så vi tok det med et smil og fortsatte og høre på vår cd helt til vi fikk vite at M.O.P skulle ha en konsert her i Oslo :) Glade som vi var kjøpte vi billetter, og hva skjedde? -- UTSATT   :thumbdown:  :(   "Men de kommer jo tilbake om et år" (tviler jeg på) Så nå er det igjen cdene som gjelder og jeg kjenner jeg bare blir mer og mer irritert!!!  Rap artister burde bli mer konsekvente på å holde det de lover! 

 

Noen andre som er enig???

lol, vi bestillte og billetter men han kom aldri! :(

men G-Unit konserten var jeg på! var til og med bakstage! :D:w00t:

fett eller? var på ferie da, men var på 50 cent da såklart :)

det var dritt konge! jeg fikk hilst på de og alt mulig! fikk autografen av young buck, lloyd banks, 50cent og the game..! :D

så snakka jeg litt med og sånt så når jeg skulle gå fikk jeg Beg For Mercy cd`n den hadde just kommet ut da og fikk Gorilla Unit singlet...! :D

Du er en drit heldig person som fortjener respekt ;) Misunner deg ass. Neste store konsert i oslo er vel The roots? Håper virkelig noen fra Rocafella kommer snart! F.eks Kanye West (hadde lyst til å dra til Sverige bare for det) Jay Z eller M.O.P. Har forresten Jay Z vært i Norge før?

Lenke til kommentar
Jeg og noen venner bestilte biletter til NAS nå for et halvt år siden og ble kjempe skuffet over at han ikke kom - han sa han skulle komme tilbake ved juni/juli tider, gjorde han det? -- NEI.  Så vi tok det med et smil og fortsatte og høre på vår cd helt til vi fikk vite at M.O.P skulle ha en konsert her i Oslo :) Glade som vi var kjøpte vi billetter, og hva skjedde? -- UTSATT   :thumbdown:  :(   "Men de kommer jo tilbake om et år" (tviler jeg på) Så nå er det igjen cdene som gjelder og jeg kjenner jeg bare blir mer og mer irritert!!!  Rap artister burde bli mer konsekvente på å holde det de lover! 

 

Noen andre som er enig???

lol, vi bestillte og billetter men han kom aldri! :(

men G-Unit konserten var jeg på! var til og med bakstage! :D:w00t:

fett eller? var på ferie da, men var på 50 cent da såklart :)

det var dritt konge! jeg fikk hilst på de og alt mulig! fikk autografen av young buck, lloyd banks, 50cent og the game..! :D

så snakka jeg litt med og sånt så når jeg skulle gå fikk jeg Beg For Mercy cd`n den hadde just kommet ut da og fikk Gorilla Unit singlet...! :D

Du er en drit heldig person som fortjener respekt ;) Misunner deg ass. Neste store konsert i oslo er vel The roots? Håper virkelig noen fra Rocafella kommer snart! F.eks Kanye West (hadde lyst til å dra til Sverige bare for det) Jay Z eller M.O.P. Har forresten Jay Z vært i Norge før?

hmm.. ikke sikker på det.. men har ikke jay z gitt opp nå?:cry:

Endret av dmx
Lenke til kommentar
Att Jay-Z trekker seg tilbake er ikke nytt inni musikk gamet, mange artister har gjort dette og kjent masse penger på "tilbakekomsten".

 

Dette er med andre ord bare en gimmick.

neh det tror jeg ikke.. :whistle:

Tror ikke det selv. han har sagt han skal trekke seg tilbake (tror 2 ganger) før, men nå er det nok mer seriøst. Han begynner å bli eldre, og han sier selv at det er på tide. Tror neppe han hadde gjort så mye ut av det bare for å tjene mer penger eller bli mer berømt. - Han er jo trossalt om en av de mest kjente innen Hip-Hop, og også en av de rikeste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...