xeoduz Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Har 1 pc med 2 nettverkskorter som jeg tenkte jeg skulle sette opp DHCP server på(WIN98).Har noen et bra forslag hvordan og/eller hvilket program jeg kan bruke.Hvordan fungerer det med 2 nettverkskort ? takker for svar:) Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Nok en wannabe nettverk ekspert. Vet jeg ikke skal svare på sånne, men klarer ikke ligge unna! Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Nok en wannabe nettverk ekspert. Nok en ord deling. Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 hehe..... Men jeg er iaffall ingen wannabe i stavelser da:) Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Med fare for å få "wannabe nettverksekspert" slengt etter meg av Sabbath jeg også: I Windows tror jeg maskinen blir satt som DHCP-server automatisk hvis du huker av for deling av internett. Er ikke helt sikker på hvordan det fungerer, lenge siden jeg har vært på de kanter. Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Den dagen du får win 98 til å funke som en dhcp server så "give me a call"! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Den dagen du får win 98 til å funke som en dhcp server så "give me a call"! Jeg ser ingen grunn til at dette ikke skulle skje. Lenke til kommentar
xoop Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Den dagen du får win 98 til å funke som en dhcp server så "give me a call"! Få nummeret ditt da. Win98SE støtter ICS, og blir dermed automatisk satt opp som DHCP server. Ellers kan en jo alltids prøve wodDHCPServer Endret 19. november 2004 av xoop Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg ser ingen grunn til at dette ikke skulle skje. Kan du forklare meg hvordan win98 fungerer som DHCP server? Lenke til kommentar
hanigjen Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Nok en wannabe nettverk ekspert. Vet jeg ikke skal svare på sånne, men klarer ikke ligge unna! Uh, vet ikke helt hva jeg skal si til en slik holdning... Det finnes gode grunner til å sette opp DHCP i hjemmenettverk om du har flere maskiner, og man trenger heller ikke så voldsomt med kunnskaper. Bruker linux selv så jeg kan ikke hjelpe med windos. Og det er alltid gøy å irritere språk nazister Lenge leve ord deling så lenge det irriterer noen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå