Wobokel Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg har tenkt å kjøpe ny pc (det har også to venner av meg) og jeg(+de to) har lyst på en pc med 64bits prossesor og PCIe grensesnitt for skjemkortet siden dette er mer framtidsrettet og mer anvennelig for oppgradiring i framtiden(rett meg viss jeg tar feil). Så lurer jeg på når det kommer et hovedkort på markedet som har begge deler? og er det noe vits med ddr2 minne eller blir det bare dyrt? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Thor78 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 AMD 64 støtter ikke DDR2 så det løser problemet ditt enkelt og greit. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Nforce4-kort til Athlon 64 med PCIe er rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Nforce4-kort til Athlon 64 med PCIe er rett rundt hjørnet. Har du noen dato på når den er i salg i Norge? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Nei, dessverre. Komplett har skrevet "antatt leveringstid til oss: 5 dager" på både Nforce4 og K8T890, men dette tror jeg du kan ta med en pen porsjon salt. Endret 20. november 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå