Xavier Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Sendte en epost til Netshop angående klikkelydene i Samsung harddisken som fulgte med 1557 maskina mi. Fikk svar etter 6 minutt, og to dager senere kom det en ny harddisk i posten... helt utrolig god kundeservice! Til poenget: trodde det skulle være en enkel sak å bytte disken, men ting ser ikke helt ut som det (lille) jeg har vært borti før av bærbar maskiner. Har ikke lyst til å bruke makt på feil steder, så jeg lurer på om det er noen her som vet hva "trikset" er for å plukke ut ut denne? De jeg har byttet på før har ikke hatt drev-ramme tror jeg. Setter inn et bilde: Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 http://privat.bluezone.no/deoman/ Se på hjemmesiden hans du. Guide til å bygge din egen 1557. Bare å gjøre omvendt av HD guiden. Lenke til kommentar
Xavier Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Ok, motsatt av "peanuts, just fasten and stash into place" Det var igrunnen det jeg prøvde på, men det var vanskelig å få tak på den. Er så trangt der at den tøy-snora bare kan dras rett opp omtrent.. Hmm.. men det er altså bare å prøve å dytte den bortover/utover på et vis til den løsner? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Tøysnora er der for å dras i. Den gjør det mye enklere å få tak til dra ut harddisken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå