Gå til innhold

Stenging av tråder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-05-28 18:03, SirHartge skrev:

Quote:


Den 2002-05-28 16:33, keithho skrev:

grin unge :razz:


 

JEg har sett på dine useriøse innlegg i det siste, i andre tråder enn dette. Fortsetter dette fortjener du en utestengelse til du lærer deg nettetiquiette.

Javel? :lol:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-28 18:03, SirHartge skrev:

Quote:


Den 2002-05-28 16:33, keithho skrev:

grin unge :razz:


 

JEg har sett på dine useriøse innlegg i det siste, i andre tråder enn dette. Fortsetter dette fortjener du en utestengelse til du lærer deg nettetiquiette.

Javel? :lol:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-28 18:05, SirHartge skrev:

]


DEt skjedde fint lite. JEg flytta ca 20 poster pr.dag i en mnd uten at de siktede tok hintet.

_________________

Moderator



 

Må vel si at det skjedde en del da :wink:

Vel vel.. Får se om det blir bedre nå. Poenget mitt er vel at så lenge det er så mange stenginger som det er nå, så er det jo noe feil.. Men det kan godt hende at vi med mange stenginger på sikt kan få færre (bra formulert)..

 

vel vel Eksamenslesingen kaller.. Steng med måte

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-28 11:59, JohnnyKnoxwille skrev:

La inn et innlegg under "annet om data" som het "Hva er best å spise foran data`en?"


Ble stengt.... Hvorfor det? Det er jo greit å vite det, da det kanskje ikke er så bra for tastatur osv med masse matsmuler.... Og det er jo noe de fleste gjøre før eller senere.


Uff og atter uff........


 

Jeg var aktivt med i den tråden og jeg fikk endel kritikk på slutten, men så stenger SirHartage den så jeg ikke får slå til bare kritikken! Så jeg får gjøre det her. Det at jeg skrev at han var "Dom", han som sa han bare spiste sunnt foran PC'en, var med en ironisk tone fra min side og! det var derfor jeg skrev DOM og ikke dum! Men det er jo ikke alltid like lett å skjønne hva som er ironi og hva som er domhet når man skriver til hverandre og ikke sier det face2face!

 

Og til dere moderatorer så mener også jeg at dere overdriver denne stengingen av trådene, det er jo fortsatt mange som poster feil og det kommer alltid til å være det! så hadde det ikke vært bedre å bare flytte trådene til de rette kategoriene? Det er vel ikke så mye mer arbeid enn å stenge dem er det det da? På den måten syns jeg dere er litt barnslige, dere skal absolutt straffe dem som poster feil, istedet for å bare flytte trådene og unngå all den kritikken!

Lenke til kommentar

Å stenge en tråd hjelper vel ikke særlig mye i de tilfeller hvor det er budskapet som skal "kveles". Det ligger jo allerede der. Videre kan det vel heller ikke sies at å stenge en tråd for så å henvise til at den er feilpostet er særlig økonomisk heller. Dette medfører bare at den blir åpnet igjen et annet sted (med den plassforbruken dette koster).

 

Kort sagt; inneholder en tråd "ulovligheter" bør den slettes, er den "feilpostet" bør den flyttes.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-29 00:39, Dan Hansen skrev:

Å stenge en tråd hjelper vel ikke særlig mye i de tilfeller hvor det er budskapet som skal "kveles". Det ligger jo allerede der. Videre kan det vel heller ikke sies at å stenge en tråd for så å henvise til at den er feilpostet er særlig økonomisk heller. Dette medfører bare at den blir åpnet igjen et annet sted (med den plassforbruken dette koster).


Kort sagt; inneholder en tråd "ulovligheter" bør den slettes, er den "feilpostet" bør den flyttes.


 

Enig med det siste!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-29 00:26, Killer_DT skrev:

Og til dere moderatorer så mener også jeg at dere overdriver denne stengingen av trådene, det er jo fortsatt mange som poster feil og det kommer alltid til å være det! så hadde det ikke vært bedre å bare flytte trådene til de rette kategoriene? Det er vel ikke så mye mer arbeid enn å stenge dem er det det da? På den måten syns jeg dere er litt barnslige, dere skal absolutt straffe dem som poster feil, istedet for å bare flytte trådene og unngå all den kritikken!


 

Jeg føler jeg gjenntar meg selv på dette punktet:) Å flytte poster har vært prøvd uten resultat.

Les tidligere innlegg av amund og meg i denne tråden.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-29 01:56, SirHartge skrev:

Quote:


Den 2002-05-29 00:26, Killer_DT skrev:

Og til dere moderatorer så mener også jeg at dere overdriver denne stengingen av trådene, det er jo fortsatt mange som poster feil og det kommer alltid til å være det! så hadde det ikke vært bedre å bare flytte trådene til de rette kategoriene? Det er vel ikke så mye mer arbeid enn å stenge dem er det det da? På den måten syns jeg dere er litt barnslige, dere skal absolutt straffe dem som poster feil, istedet for å bare flytte trådene og unngå all den kritikken!


 

Jeg føler jeg gjenntar meg selv på dette punktet:) Å flytte poster har vært prøvd uten resultat.

Les tidligere innlegg av amund og meg i denne tråden.

 

Har dere fått så mye bedre resultater med å stenge postene da? DERE har bare fått mye kritikk og hat rettet mot dere! Det er jo like lett å bare flytte dem!!!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-29 13:15, Killer_DT skrev:

Har dere fått så mye bedre resultater med å stenge postene da? DERE har bare fått mye kritikk og hat rettet mot dere! Det er jo like lett å bare flytte dem!!!


 

Det har vel blitt færre feilpostinger.

Dessuten er det vel som regel de som feilposter som klager - hvorfor klarer de ikke å poste korrekt når de klarer å poste klage i korrekt kategori (tilbakemeldinger)?

Enkelte tråder vil alltid bli stengt på feil grunnlag, men blir som regel åpnet hvis stengingen er total feil.

Lenke til kommentar

Quote:


Killer_DT skrev (2002-05-29 13:15):

Har dere fått så mye bedre resultater med å stenge postene da? DERE har bare fått mye kritikk og hat rettet mot dere! Det er jo like lett å bare flytte dem!!!


Vel, er vel litt mere strev å flytte den...må trykke 2-3 knapper extra. :grin:

 

Neida, men det er extra arbeid med å flytte posten, noe som kan bli en meg stor å krevende jobb når man har ca 20meldinger (gudene vet hvor mange det egentlig er om dagen) som må flyttes.

Først så må man lete etter de oxo. :-

En ide er vel at en moderator har ansvar for Annet om data og kanskje 2 kategorier, mens noen tar seg av en annen del?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-29 13:15, Killer_DT skrev:

Har dere fått så mye bedre resultater med å stenge postene da? DERE har bare fått mye kritikk og hat rettet mot dere! Det er jo like lett å bare flytte dem!!!


 

JA vi har fått bedre resultateter.. Nå er det ca "bare" 5-10 tråder pr.dag.

 

Kritikk er noe vi tåler bare den er begrunnet og konstruktiv. Men når den gjenntar seg selv hele tiden blir det kjedelig i lengden.

Lenke til kommentar

Quote:


DrDoogie skrev (2002-05-29 13:24):

Alternativt kan vi jo bare slutte med moderatorer, og innfoere et "autonoumous collective".

Hvor vi flamer folk som poster feil til helsike, og har avstemmning paa om emner skal slettes.

Blir sikkert ikke folketomt her da.


Er det dette man kaller kreativ tenkning? :razz:

Lenke til kommentar

 

JA vi har fått bedre resultateter.. Nå er det ca "bare" 5-10 tråder pr.dag.

 

Kritikk er noe vi tåler bare den er begrunnet og konstruktiv. Men når den gjenntar seg selv hele tiden blir det kjedelig i lengden.

 

 

 

Jeg syns også det er kjedelig at jeg må gjenta meg selv hele tiden! Men jeg må vel det helt til du skjønner hvor landet ligger!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...