Mauro Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hallo, Jeg kjøpte HL2 i butikken, og spilte litt, så tok jeg ut cden. Og neste gang jeg skulle spille source så kom det en gøy, "Hei, du har ikke satt i cden-melding" på skjermen. Synes det var litt rart pga det er liksom CS! Man skal ikke ha i cden alltid da, men med hl2 er det greit nok. Alle som har kjøpt hl2 over steam trenger ikke å ha noen cd inni i det heletatt... *irrtere seg over* Jeg prøvde å lage img. av hl2, men det funka heller ikke. Så jeg lurer på om noen har funnet ut av noe kult å gjøre sånn at jeg iallfall kan spille source uten å ha cden inni konstant (og det skal selvfølgelig funke på internettet). En crack, patch eller noe lignende. (som funker på internett så klart og ikke fucker opp) Mvh Alexander / Mauro Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Absolutt ingen andre som irriterer seg over dette eller noen som kan hjelpe meg? :o Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Kanskje du får flere svar om jeg flytter den til riktig kategori? EDIT : Var visst bumping også. Stenges. Endret 19. november 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg