chokke Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Hvis blueskift er en tilleggspakke og vi ble lovet de gamle spillene, når kan vi da få blue shft? EDIT: fjernet N'en og B'en Endret 19. november 2004 av chokke Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 lurer på det samme sjølv Lenke til kommentar
smetho Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Tror ikke det var Valve som "stod bak" denne tilleggspakken. Vi vil derfor ikke få noe Blue Shift gjennom Steam. Desverre Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Blue Shift var ingen tilleggspakke. Det var riktignok på samme sted, og samme tid som HL, men du var vaktmann istedet for. Det var ingen krav om noen tidligere Half-Life-installasjoner for å spillet dette, og det er da ikke for en utvidelsespakke å regne. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 men hva var blue shift da? det hadde noe med half life å gjøre siden det heter half life: blue shift og fulgte med i en eller annen pakke (samlepakke for hl). Er det bare en mod som cs da? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg vil mene og si at det er en tillegspakke. Siden det kom ut som en offisiell tilegspakke og at det kom med i samme pakke som hl og oppositing force. Det forteller samme historie igjennom andre personer. Så derfor vil jeg påstå og si at Valve står bak. Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 I blue shift er du faktisk Barney, som du møter flere ganger i hl2. Du ser ham også under "togturen" i starten av hl. Det er han som står og banker på en dør. Lenke til kommentar
toblix Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg synes å huske fra et intervju eller noe sånt at Blue Shift ikke "passer inn" med Half-Life og Opposing Force rent teknisk, og at det er derfor det ikke ligger på Steam. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Mener at det er Gearbox som står bak BlueShift, ikke Valve... er ikke 100% sikker men 99% Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 altså du får vel med alt valve har laget så vidt jeg vet. siden det står back catalogue. er blue shift en half life produksjon får du den og Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Mener at det er Gearbox som står bak BlueShift, ikke Valve... er ikke 100% sikker men 99% Ser du på Denne siden, så ser du at både Valve og Gearbox er bak blueshift.... Edit: Nå så jeg på logoene i bunn, men når jeg leste så kom jeg over: Half-Life: Blue Shift was designed by Gearbox Software, the award-winning designers behind Half-Life: Opposing Force. Endret 19. november 2004 av Caddy Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Skjønner ikke helt hvorfor ikke Blue Shift er med. Gearbox står bak Både OF og BS, eneste forskjellen er at BS faktisk var et eget standalone-spill, dvs. man måtte ikke ha HL fra før for å kunne spille det. Registerte en gammel HL cd jeg hadde liggende på steam for morro skyld og fikk da tilgang til alt HL, unntatt BS. Når jeg prøvde å registrere en BS CD fikk jeg bare beskjed om at "You already have active subscriptions to the game associated with this key" Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Blue Shift er jo kjempe gøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå