DDDD Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Ja, denne er en ekte søppeltråd. Men, her er det jeg lurer på: Som dere sikkert vet, så kommer veldig mange DVD-filmer eller spill(?) med en tynn pappcover uttapå. Men hvilken vei skal egentlig "hoved"coveret være i pappesken? Kanskje en tegning forklarer bedre? Hva velger dere, 1 eller 2? Endret 19. november 2004 av HoLy_CoW Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) skjønte ikke driten av dette her for å være ærlig. EDIT: tror jeg skjønte det nå, hadde gått for toern Endret 19. november 2004 av jokkakim Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Har lurt på det samme mange ganger før, når du får den så ligger jo selve dvden andre veien i forhold til pappgreia... Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Har lurt på det samme mange ganger før, når du får den så ligger jo selve dvden andre veien i forhold til pappgreia... Jo, men syns det ser så dumt ut. Selv foretrekker jeg nr 1. En annen ting. Noen filmer kommer med 2 DVD'er, der filmdisken blir plassert i et ekstra dings som bare spretter hit og dit når man åpner coveret. Derfor bytter jeg om diskene. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Ja, jeg vet, det er veldig irriterende! Nam nam, nå er det middag! Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Nå sitter jeg faktisk her med en kopi av Oppdrag Nemo 2-disc spesialutgave. Der er det hull oppe og nede på pappesken utpå, der du stapper den opp eller ned. Dette er da en mye bedre måte å lage de på, du sliter ikke ut bunn/topp og slipper å tenke på hvordan du skal legge den inn. Men på de andre typene velger jeg nr. 2 Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 nr 1. er riktig. fordi det står jo sikkert "nemo" på den andre siden av pappcoveret også, hvis dere skjønner, så blir det lissom en frammside og en bakside, istedefor to "frammsider" med tittel.. håper dere skjønte dette, jeg gjør ihvertfall det.. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 jeg vil også si nr 1 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Nr. 2, uten tvil. Ellers kan man ikke lese ryggen på plata når den står i hylla. Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hva med å sjekke når man får plata fra butikken?? det er vel smak og behag, men selv foretrekker jeg alternativ 2 hvor man kan lese filmnavnet på "ryggen" til coveret, noe jeg synes er ganske ryddig hvis det står i en hylle feks. men, som sagt, det blir vel smak og behag.... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Nummer 2 er jo den beste, ser mye bedre ut. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 jeg går for 2'ern. Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 har en fersk dvd med plasten på, der er den pakka som nr2 to , tallet er to Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 jammen 2.ern ser så oppned og bakvendt ut. det er jo det pappcoveret rundt som er ment som "rygg" så da er det bare rett og rimelig at nr 1. er riktig! Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 jammen 2.ern ser så oppned og bakvendt ut. det er jo det pappcoveret rundt som er ment som "rygg" så da er det bare rett og rimelig at nr 1. er riktig! Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Toern er riktig, for det første ser det absolutt penest ut, og for det andre er det sånn de fleste filmene hvor dette er aktuelt leveres (sier de fleste for jeg vet ikke om det finnes unntak, men j3eg har ikke opplevd det). Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 2'ern er skeiv. Må jo åpne filmen opp ned på en eller annen måte, det blir jo helt feil. 2'ern er speilvendt. Takke meg til 1ern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå