Beining Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Jeg kjøpte meg disse i går, for de så greie ut! Men, når jeg kom hjem for å teste de, var det ikke bra lyd, og de satt heller ikke i ørene... Mente KOSS laget bra saker jeg, men tok visst feil! Nesten det verste er at de ikke sitter... Det er ganske iriterene at de detter ut hele tiden... De var kanskje billig, men litt bra bass og lyd hadde jo ikke vært dumt da! Skjønner egentlig ikke hva jeg vil med denne posten... Kanskje for å få tips om hvordan jeg fetser de ? Endret 19. november 2004 av mp7,5racing Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Kjøp heller Sennheiser PX100 hvis du vil ha bass og mobilitet. Prøvde ut masse såkalte "plugs" før jeg gikk for disse. Man på justere disse "plugs'ene" slik at det er helt tett i øregangene før bassen kommer skikkelig frem, det er noe herk spør du meg. De sitter ikke spesielt godt heller og blir fulle av ørevoks Sennheiser PX100 gjør jobben like bra spør du meg. NB! Ikke gå for Sennheiser PX200, disse har noe av samme problemene som "plugs'ene" når det gjelder bass. De spiller en god del renere en PX100 da. Hilsen Zuul Endret 21. november 2004 av Zuul Lenke til kommentar
Beining Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Takk for svar! det var litt synd, siden jeg sikkert ikke kan bytte mine KOSSb Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Det spørs hvor/hvordan de er kjøpt vettu Lenke til kommentar
Beining Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Jeg kjøpte de på "gigital impuls" i møllergata i går Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hvordan er Sennheiser PX100 iforhold til Koss Portapro? Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Synes det er bra lyd og bass i Koss "The Plug" jeg. Det eneste herket er som dere sier at de ikke er særlig koselige når man tar dem ut av ørene igjen...Ikke akkurat sånn at man har lyst til å låne dem bort nei Var fornøyd med mine, inntil de kom bort på et uforklarlig vis Edit: Kanskje for å få tips om hvordan jeg fetser de? Er bare å presse de sammen, sette de inn, holde dem der litt, og så sitter de som smurt Akkurat som man gjør med en sånne gule man har på skytebanen Endret 21. november 2004 av mack_ Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Er strååålende fornøgd med Koss The Plug eg, bassen er meget bra og den sitter fint i øret. Andre blir forbauset av hvor bra de er, og de sitter med noen Sennheiser til 2-300kr. Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Hi-Fi klubben mener at PortaPro og Sennheiser PX100 ligger like godt an lydmessig. De sier at Sennheiser sitt produkt er bedre "skrudd" sammen. Mange har vist problemer med at ledningen inn til hodetelefonene sitter litt dårlig på PortaPro + noe greier med livstidsgarantien. Den gjør at PortaPro blir dyrere. Samtidig fungerer ikke denne livstidsgarantien særlig godt. Hi-Fi klubben gikk heller over til å selge Sennheiser pga. dette. Som Hi-Fi freak i de siste 10 åra, har jeg god tillit til/erfaring med Hi-Fi klubben. Jeg regner med at de vet hva de snakker om Hilsen Zuul Endret 20. november 2004 av Zuul Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hvis du er intressert i slike "prop" hodetelefoner så kan jeg ikke noe annet enn å anbefale Sony sin utgave, MDR-EX71. Den knuser portapro i lydkvalitet og bassgjengivelse (og da også "the plug"), men koster vel rundt 500,- . Man må nesten dobbelt opp i pris før man finner lignende produkter med bedre lyd. Vet at både www.pc-shop.no og www.cshop.no selger dette produktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå