tango82 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Heisann! Min 1 år gamle Shuttle SN45GV2 har begynt å bli så varm at av og til kobler dvdrw-rommen og en av harddiskene ut! Harddisken kan noen ganger bli så varm at det er ubehagelig å kjenne på den p.g.a varmen! Når DVD-RW'en kobler ut bruker jeg å dra ut IDE-kabelen og restarte, for så å plugge den inn igjen. Har også prøvd å kjøle den ned med ispose++. Jeg har 2 harddisker(120+200gb) oppå hverandre(tok vekk floppyen) og en DVD-RW. Jeg har fra før et Sapphire 9600 kort, men skal kjøpe et 9800pro snart. Jeg tviler på at kabienettet blir tilstekkelig nedkjølt, og lurer på om det finnes noen geniale løsninger som var seg av det problemet? Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Sjekk vifta. Jeg har samme og har temp på 45*c +-. Kommer det røde lyset på? Lenke til kommentar
cl_joe Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hvliken tempraturer er det snakk om? Har du rensket ICE-vifta, den var iallfall full av ski.. hos meg etter ett år. Joe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå