PantZman Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Jeg lurte litt på hva konsoll jeg burde kjøpe. Da tenker jeg på Pris, Ytelse, Utvalg av spill osv. Jeg hadde i siktet: Xbox og Gamecube Har sett at Xboxen har en del høyere pris både på spill og konsollen, men ser ut som de har en del bedre spill (og grafikk?). Nintendo (8 bit) ruler gata :wink: Lenke til kommentar
starfish Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 bare gå inn på en av de andre diskusjonene om akkurat samme tema. Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 X-box koster nå 1998,- på Elkjøp Lenke til kommentar
The man! Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 det er mange gode spill på vei til begge konsollene så det er bare og se hvilke konsoll som har spill som appelerer til deg. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 uansett hva du kjøper, vent med og kjøpe så tester du litt spill og finner ut hvilke du liker. xbox har best grafikk, så kommer gc og så ps2 - men glem ikke at grafikken på ps2 er god og holder i lange baner. kjøper du ps2 kan jeg iallefall anbefale en haug med topp titler. Lenke til kommentar
magneto Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 PS2 "mange supertitler" er hype etter min menig. Skriv opp den store lista da. Jeg kan skrive en for Xbox og GC! Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Går det ikkje ann og bruke søke funksjonen`? Her fins x antall andre tråder om akkurat samme emnet. Ikkje for og bli sur men........................................ Lenke til kommentar
HFL Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Hei Jeg syntes ivertfall at XBOX er det beste valget. Den har best grafikk, best ytelse, har dvd, kan kobles opp til ett, er rett og slett best. Lenke til kommentar
david andre Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 kjøp deg x-box det er ikke så dyrt lenger :wink: Lenke til kommentar
Rune S Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Hei! Du burde garantert kjøpe xboxfordi den koster 1995kr og Gamecube koster 1895kr på Elkjøp, og xbox er jo mye bedre på grafikk, hurtighet, lagringskapasitet, og spill. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Quote: Den 2002-06-03 22:46, Rune S skrev:Hei!Du burde garantert kjøpe xboxfordi den koster 1995kr og Gamecube koster 1895kr på Elkjøp, og xbox er jo mye bedre på grafikk, hurtighet, lagringskapasitet, og spill. hum, det stemmer vel ikke helt alt du sier der :wink: grafikken er nå ganske så lik, "hurtigheten" også. har begge to stående her, så jeg veit hva jeg snakker om. Men, xbox har helt klart fordel med at den har HD, det skal den ha! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå