Batnobbit Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Ikura..jaja sånn kan det gå..på den andre testen ble jeg rock lee :!: Endret 1. september 2006 av x-nobbit Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg ble visst Iruka. Slik kan det gå. Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) ble kakashi jeg ja. nesten lik min personlighet. ble kakashi på naruto-kun.com og Endret 15. november 2006 av _vincent_ Lenke til kommentar
flakken Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Første testen.... Andre testen..... Lenke til kommentar
dizuv Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 ble iruka, likte ikke helt svar alterntivene her, på naruto-kun ble jeg jiraya! (det er nok jiraya sin personlighet som passer best til meg ja..) BTW, noen gang hatt lyst til og drepe naruto? bli med på ldshinobirpg.proboard52.com Det er et RPG spill der du lager deg en egen karakter, blir med i enten hinodegakure eller yoragakure og hjelper til i kampen mot konoha, utfører opprag, slåss PvP eller bare spammer general board... (Ei jente har laget Hinata dær.. siden RPG'en ikke har noe med naruto historien og gjøre så skrev hun at hinta ble missing nin fra konoha og ble med i hinodegakure.) Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ble på den første Sasuke, og på den andre Neji... Er fornøyd med det, ettersom jeg vil påstå et en blanding mellom de to er så perfekt som det blir (de samme bildene er vist fra før) Lenke til kommentar
sasori Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Alt stemte òg!! Eg blei visst Naruto.. Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Vel, ikke det vaerste jeg kan kunne blitt. Tror faktisk den andre testen passer meg bedre Endret 19. april 2007 av ompopo Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Ble faktisk Sakura jeg Endret 31. august 2007 av Lefse Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 på den første og på den andre Lenke til kommentar
Early Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Blei eg, men sånne tester synest eg er litt dårlig lagd, spørsmåla er jo laga direkte opp til ting som skjer i anime/mangen for dei som ser på det, så en kan jo nesten velge ka en vil bli, i tillegg til at mangen spørsmål har for det meste idiot svar. Men er vel berre på gøy og då så Endret 1. september 2007 av Early Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Endret 1. september 2007 av Noreng Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det der er kanskje den dårligste testen jeg har tatt noensinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå