NothgaliC Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Naruto ville være Naruto, Neji eller Lee. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) jeg ble sakura Endret 19. november 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
knutby Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Han lille stygge og kjedelige ble jeg.. Åh! det stemmer de er de alle! Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Legg med bilde da. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg har tatt testen 1 gang.. og jeg ble naruto jeg... Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 jeg ble denne: er dette noe slags Pòkemon liknenes tull? Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Sasuke.. men hva i svarte er naruto? Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Nei, ikke pokemon. Her dør folk. Naruto er MYE bedre en pokemon. Pokemon er en diskriminering mot anime. Pokemon er ei melkeku laget for å melke den yngre generasjon. Naruto anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Nei, ikke pokemon. Her dør folk. Naruto er MYE bedre en pokemon. Pokemon er en diskriminering mot anime. Pokemon er ei melkeku laget for å melke den yngre generasjon. Naruto anbefales på det varmeste. hmmm. ok. tror ikke dette er noe for meg men.. sikkert kult for dere som liker crappy animasjons filmer. Endret 19. november 2004 av The_Darkness Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Har du i det heletatt sett noe annet en pokemon og/eller digimon? Jeg sa akkurat det samm som deg før jeg så Naruto. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 nei, skal inrømme at jeg ikke har sett noe annet enn pòkemon, og at det kansje var en litt fordommsfull uttalelse av meg, men liker ikke den måten de tegner på i slike "serier". liker mye bedre ordentlig tegnefilm, som Donald og Mikke! Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Donald og Mikke er rettet mot Barn. Naruto er rettet mot ungdom. Full Metal Alchemist er rettet mot litt eldre folk og Berserk er rettet mot de voksne. Det finnest Anime for nesten alle smaker. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 ok, smaken er som baken, du syns Donald å Mikke er barnslig, mens jeg syns det er kjempe artig. du syns Naroto er tøfft, mens jeg syns det virker kjedelig.. :-) Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Donald og Mikke er rettet mot Barn. Naruto er rettet mot ungdom. Full Metal Alchemist er rettet mot litt eldre folk og Berserk er rettet mot de voksne. Det finnest Anime for nesten alle smaker. Selv om Donald er rettet mot barn betyr ikke at Naruto er noe bedre for de som ikke lengre er små barn. Donald er og blir den beste tegneserien. Endret 19. november 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Joda, Donald er artig, synest ikke MIkke er så artig, men. Jeg synest ikke du skal si at Naruto virker kjedelig når du bare har sett et par bilder og vet at det er anime. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) er enig i at det er dumt av meg å kalle det kjedelig når jeg aldri har sett det, men som sagt så liker jeg ikke den typen tegning generelt, og da har jeg ikke noe særlig lyst til å begynne å like det heller. Edit: men har ingenting imot dere som liker denn typen "serier" vi lever jo tross alt i et fritt land Endret 19. november 2004 av The_Darkness Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Guess it can't be helped. Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg ble kakasbi jeg hva nå en det er Lenke til kommentar
knutby Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 men som sagt så liker jeg ikke den typen tegning generelt, og da har jeg ikke noe særlig lyst til å begynne å like det heller. Ikke jeg heller, la det brenne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå