Joachim_F Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Vin Diesel har bekreftet at det jobbes med en Chronicles of Riddick-etterfølger, samtidig som selskapet hans utvikler et spill om Secret Service. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Lenge siden denne artikkelen ble skrevet, men er det noen som har noe ny info om Riddick 2? Denne "nyheten" har gått rett forbi meg. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Alt jeg har å si er "Endelig!" Trur og håper det nye Riddick spillet blir like fantastisk som originalen. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Alt jeg har å si er "Endelig!" Trur og håper det nye Riddick spillet blir like fantastisk som originalen. Du har heller ikke fått det med deg? Snodig at jeg har latt noe sånn gå forbi meg. Må vel være fordi jeg ikke spilte Xbox versjonen, og at jeg ikke skaffet PC-versjonen før lenge etter release (skaffet det i begynnelsen av 2005). Uansett, Riddick er et SCHENJALT spill, og jeg gleder meg virkelig til oppfølgeren. Eneste kriterie jeg har, er at Starbreeze lager 2'ern også. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Noe ille at Starbreeze lager det da? Har ikke noe forhold til de. Fikk det en stund før meg du ja, skaffet meg det først til PC for 2-3 måneder siden eller noe, har jo spilt det såvidt før, men ikke noe særlig Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Noe ille at Starbreeze lager det da? Jeg sa jo at det eneste kriteriet jeg har er at det ER Starbreeze som lager 2'ern. De laget 1'ern, og jeg tror ikke noen andre kan gjøre jobben like bra med en 2'ern. Det ville bli trist med et Riddick 2 som er helt annerledes enn Riddick 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg