Gå til innhold

Billapptråden - for deg som tar lappen

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Tipper det er et par her inne som holder på med lappen as I write. Hvor langt har dere kommet? Hvor mange kjøretimer hadde du/har du hatt? Hva med teorien?

Her kan vi utveksle tips og erfaringer. Blir sikkert morsomt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Har kommet til modul 2, og har allerede brukt 8 kjøretimer :blush: Er ikke den som har brukt minst nei ;)

Modul 2 tar forbannet lang tid. 8 timer er ikke mye.

Lenke til kommentar
Hva er disse modul-greiene for noe? Det var der ikke da jeg tok lappen for gode 3 måneder siden...

Hvilke kjøreskole brukte du om jeg tør spør?

Trodde kjøreopplæringa var lik uansett hvor i landet du tok den? :hmm:

Disse "modul-greiene" er selve kjøreopplæringa delt opp i ulike deler. I den første modulen lærer du generelle kjøreegenskaper. Så kommer modul 2, her blir det litt mer avansert. Du får praktisere alt du har lært i tett trafikk osv. Det finnes i alt 7 moduler. Det høres kanskje mye ut, men f.eks. glattkjøring regnes som en, mørkekjøring regnes som en osv. Tror nok det er modul 1 som tar lengst tid :yes:

Lenke til kommentar
Jeg skal ha mine to første kjøretimer den 8/12. Gruer meg litt, har ikke fått øvelskjørt noe i trafikken enda :cry:

Det kommer nok til å gå bra skal du se. En kjørelærer har erfaringer nok til å kunne lære deg opp fortest og på best mulig måte, dessuten sitter han med eget pedalsett på sin side, så trafikken blir nok det første du blir hevet uti enten du vil det eller ei ;) :!:

Lenke til kommentar
Hadde landeveiskjøring i dag, på glatta. Greit å kjøre en BMW med antispinn da.

Heh, hadde selv også landeveiskjøring på vinterføre... Kjørte i 90, tok forbikjøring og rumpa begynte å slenge =\

Selv kjører jeg nå med forhjulstrekk, og har så utrolig lyst på en bil med bakhjulstrekk, syns det er så kjekt å kunne få rumpa etter med litt gass :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...