phax Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) link er dette en skrivefeil, knalltilbud, eller rett og slett bare et par elendige høyttalere? edit: ok linken er litt ustabil, men det er hvertfall disse høyttalerne det er snakk om: Yamaha NS45E - Sort Varenr.15206 - 2-veis Bassreflekshøytaler med tre element - Høy virkningsgrad: 90dB - Dynamisk - Doble 16cm basselement og Soft Dome-diskant - Frekvensomfang: 38-30.000 Hz Pris pr.stk = 99,- www.siba.no Endret 19. november 2004 av phax Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Er nok en skrivefeil. Koster kanskje to-tre tusen? Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 tipper det mangler en null.. prisen er pr stk. men kanskje verdt og prøve å bestille! noen som vet forresten om siba har åpnet i trondheim nå? og evt hvor butikken ligger.. nettsiden deres suger rumpe. fant jo ikke ut no der.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 siden "feilen" eller va en det er enda ikke er rettet opp tenkte jeg at jeg skulle prøve og bestille! arti og se va som skjer. det ble 357,- totalt for 2stk høyttalere og porto. pakken blir levert på døra og betaler med visa. pengene er allerede reservert fra konto, "riktig" beløp og greier. kommer med oppdatering visst det skjer noe her.. Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Nå er iallefall prisen endret til 1245,- på sidene til siba Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 ja, har du sett. var visst en skrivefeil. *sjokkerende* utrolig sløvt av siba og bruke over et døgn på og rette opp en såpass stor feil. har ikke fått noe mail fra de enda, får vente og se hva de sier. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 vell kanske det blir noen billige høytalere på deg si fra hva som skjer da Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 jepp skal si ifra hvordan det her går! enda ikke hørt noe fra siba, men regner med jeg får en mail/telefon fra de snart.. men hadde vært veldig kjekt visst det plutselig kom et par høyttalere i posten da.. Lenke til kommentar
sveggi Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg fikk nettopp denne mailen fra SIBA "Hej. Jag har kikat på priset på dessa och det är tyvärr felaktigt. Dessa skall kosta 1245:- styck så jag har pga av detta makulerat din order. Har du några frågor så kan du maila mig. Med vänliga hälsningar Christer Andersson" Så det var ganske dumt Lenke til kommentar
sveggi Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Fikk du høytalerne phax??? Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 sorry, glemte og komme med oppdatering her.. fikk en ganske lignende mail som sveggi, men fikk tilbud om og kjøpe høyttalerne til et par hundringser mindre! så det er jo ganske kjekt egentlig. men takket nei ettersom jeg ikke har råd nå.. og ikke har jeg noen forsterker heller! Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Fikk du ikke kjøpt de for 99,-? Det var sinnsykt dårlig gjort.Kontakt forbrukerrådet eller tv2 hjelper deg. Det stod jo at de kostet 99,-.De må jo holde det de lover,ellers så er det dårlig gjort.Ta en telefon til de og grin deg til ett par. -Jeg vil,jeg vil uuuuæææ det stod jo vrææææl 99,-buhuuuu,snufs....atte atte det stod jo,din slemming. Du tror på skjønner jeg. Endret 10. desember 2004 av egmur Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Du tror på skjønner jeg. Det må da være lov å prøve seg. Skader ingen det. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Du tror på skjønner jeg. Det må da være lov å prøve seg. Skader ingen det. Nei,men du fremstår som en mindre gjennomtenkt person hvis du prøver deg. Endret 10. desember 2004 av egmur Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 hehe, hadde aldri regnet med og få disse for 99 kroner nei. så bare at de lå ute til den prisen tidligere på dagen.. ventet så leeeenge før jeg bestillte de. gjorde det vel mest på faenskap siden de var så utrolig trege og rette opp feilen sin! men fikk jo tross alt rabatt utav og prøve seg, så sett at jeg skulle kjøpe noen høyttalere så hadde det jo vært en god ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå