Spyder Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) skal innstallere Black Hawk Down men jeg får feilmeldingen 16 bit Windows Subsystem C:\WINDOWS\SYSTEM32\AOTOEXEC.NT. The system file is not suitable for running MS-DOS and Microsoft Windows applications. close to terminate the application. win xp skal jo kjøre på 32 Bit så hva kan være galt her da. windows xp og spillet er lovlig om noen skulle lure på det ok Takknemlig for alle forslag og tpis Endret 19. november 2004 av Spyder Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Her har du forslag til løsning på problemet ditt : http://forum.hardware.no/index.php?showtop...toexec\.nt Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Her har du forslag til løsning på problemet ditt :http://forum.hardware.no/index.php?showtop...toexec\.nt takker så mye for tipset skal prøve det der nå, men kan det være sp2 som er årsaken til dette da i så fall burde jeg jo prøve av installering først eller hva. men snodig er det uansett for spillet virker på den pc'n til min søster og den har også sp2 innstallert og jeg har ellers ikke merket noe til problemer med sp2 inntil nå da muligens hehe man må jo snart ha en extra disk bare til oppdateringene jo man kan jo smmenligne Win XP med en gedigen svetser ost er hull i alle veier :!: Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Tror ikke SP2 har noe å si, for jeg hadde samme problemet i fjor, eller en god stund siden. Ikke at jeg husker hva jeg gjorde. Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 ja da var det i orden igjen da og det var ikke sp2 som tullet, jeg bare la inn i386 filene på nytt og en del andre windos filer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå