Arnt555 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 - Flere våpen. - Flere official maps - At man downloader custom maps automatisk (som på 1.6) (- gjerne biler ) Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Sjekk ut "Dell" pcene på cs_office du, ta å kniv på dem, så åpner de seg! Se her: Eg skøt så mye på dem at hovedkortet datt ut Har dere testet å ødelegge skjermen? De knuser i flere biter Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Sjekk ut "Dell" pcene på cs_office du, ta å kniv på dem, så åpner de seg! Se her: Eg skøt så mye på dem at hovedkortet datt ut Har dere testet å ødelegge skjermen? De knuser i flere biter De knuses vel egentlig bare i øverste hjørne til venstre... Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 [iC' date=27/11/2004 : 14:33] Sjekk ut "Dell" pcene på cs_office du, ta å kniv på dem, så åpner de seg! Se her: Eg skøt så mye på dem at hovedkortet datt ut Har dere testet å ødelegge skjermen? De knuser i flere biter De knuses vel egentlig bare i øverste hjørne til venstre... De knuser i 3 biter "Stativet" knuser og. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) [iC,27/11/2004 : 14:33] Sjekk ut "Dell" pcene på cs_office du, ta å kniv på dem, så åpner de seg! Se her: Eg skøt så mye på dem at hovedkortet datt ut Har dere testet å ødelegge skjermen? De knuser i flere biter De knuses vel egentlig bare i øverste hjørne til venstre... De knuser i 3 biter "Stativet" knuser og. Joda, men det er ikke noe bra! Skyt nederst til høyre på selve skjermen, så ser man at stativet og venstre hjørne øverst faller av! Det er som å skyte en fyr i hodet, så kommer blodet ut at finger'n! Men nok om det. Endret 27. november 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 [iC' date=27/11/2004 : 13:40] [iC,27/11/2004 : 14:33] Sjekk ut "Dell" pcene på cs_office du, ta å kniv på dem, så åpner de seg! Se her: Eg skøt så mye på dem at hovedkortet datt ut Har dere testet å ødelegge skjermen? De knuser i flere biter De knuses vel egentlig bare i øverste hjørne til venstre... De knuser i 3 biter "Stativet" knuser og. Joda, men det er ikke noe bra! Skyt nederst til høyre på selve skjermen, så ser man at stativet og venstre hjørne øverst faller av! Det er som å skyte en fyr i hodet, så kommer blodet ut at finger'n! Men nok om det. Har dette virkelif noe å si for ett spill som counter strike da?? :!: Sef er det jo litt kult men eg finner det ikkje så noe must akkurat... Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 I css vinner jo den med best våpen.. En nybegynner kan jo toppe stats lett som bare det, selv om han bare springer rundt og sprayer med P90.. Å bruke hodet er som sagt nesten ikke vits i css sammenlignet med 1.6.. - Få den skikkelige "cs feelingen" tilbake (er jo helt tragisk å aime i dette spillet..). Greit nok at det kanskje er mer realistisk, men langt ifra kulere! Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Aldersgrense på 20 var litt vel mye syntes jeg, holder vel med 16-17 for å få vekk de værste skrikerungene. Lol... Ja spillet virker altfor "ferskt" ennå.. mye som må forandres/redigeres... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 mangler cs følelsen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 beta stadiet fortsatt....... Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Vært litt kult med et par nye våpen. Eneste jeg savner er flere våpen. synes cs ble kulere nå, likte ikke 1.6 i det hele tatt. Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Mangler absolutt den gode gamle CS-feelingen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå