Newt32 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hei! Hva kunne du tenke deg å gjøre med Counter-Strike: Source for å gjøre det enda bedre? Persjonlig synes jeg dette: - Profil egenskaper. Altså at man kan lage sin egen konfig. Ute i menyene, at flere kan bruke samme cs, uten om å måtte kunfigurere alt på nytt. - En liten "spray-editor" Der man kan lage sine egne CS:S sprays, eller importere bilder direkte i CS:S, og deretter lage de i riktig størrelse. Ja... Si fra hvis jeg skal forklare bedre. Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Ordentlig gameplay som tar nytte av HL2 motoren. CS:S er altfor lett per idag og det dreier seg kun om få taktikkfeil som skal til før ett lag taper. Altså ordne ett gameplay hvor du må bruke hodet ikke bare musen. Og satt inn aldersgrense på 20 år minimum. Altfor mange nebbete nabbe 1337 pwn pwn unger idag. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 litt av lyd "egenskapene" fra cs 1.6, hører jo nesten aldri når folk kommer.. og alle folka ser jo ut som de er 80 år gamle.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Mange nye kule ofissielle maps! Bla. maps med kjøretøyer o.l! Hadde vært kult med et map hvor CT ble fløyet inn av et heli! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 [iC' date=19/11/2004 : 16:50] Mange nye kule ofissielle maps!Bla. maps med kjøretøyer o.l! Hadde vært kult med et map hvor CT ble fløyet inn av et heli! Flere maps ja!!! Alt for få av de.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 [iC' date=19/11/2004 : 16:50] Mange nye kule ofissielle maps!Bla. maps med kjøretøyer o.l! Hadde vært kult med et map hvor CT ble fløyet inn av et heli! der for meg den hovercar(båt?) stappa pp av folk, hadde blitt dritfett. Og litt større kart kanskje? er man afk nå er man dau etter 30 sek på noen kart Lenke til kommentar
LoS Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 At det ikke er så utrolig random, er en funksjon jeg savner. Og, spray? hva er egentlig poenget med dem? Lenke til kommentar
Azper Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 det HADDE vært fett med kjøretøy, men da hadde det gått langt fra orginalen, og måtte hatt større maps. Jeg kunne godt tenkt meg noen stasjonære våpen. Aldersgrense på 20 var litt vel mye syntes jeg, holder vel med 16-17 for å få vekk de værste skrikerungene. Hadde også vært kult med mer rekyl, da hadde det ikke vært så effektivt å spraye. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Night-Vision kunne vært gratis, eller at man hadde det hele tiden. Uten å måtte kjøpe det. Blir brukt veldig lite. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hitbox. Hva er det egentlig? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hitbox. Hva er det egentlig? Spiller du CS? Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Det hadde vært morsomt om det gikk ann åflytte rund på ting, altså bære dem, sånn som på HL2 Lenke til kommentar
Sunims Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Det hadde vært morsomt om det gikk ann åflytte rund på ting, altså bære dem, sånn som på HL2 ja.hehe Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Det hadde vært morsomt om det gikk ann åflytte rund på ting, altså bære dem, sånn som på HL2 Serveren bestemmer slikt. Server admin kan sette på slik at du kan "dytte" ting, eller at du kan bruke E ("use" tasten) til å løfte dem. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Sjekk ut "Dell" pcene på cs_office du, ta å kniv på dem, så åpner de seg! Se her: Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Sjekk ut "Dell" pcene på cs_office du, ta å kniv på dem, så åpner de seg! Se her: Snakk om nyttig bruk av polygoner der ja Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Sjekk ut "Dell" pcene på cs_office du, ta å kniv på dem, så åpner de seg! Se her: Snakk om nyttig bruk av polygoner der ja Er det ett ATi kort inni der eller :!: ? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 - Sin egen refleksjon i speil. Vet ikke om dette er en veldig nyttig ting, men litt arti å ha. Speil på badet osv... Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Synes M4A1 bør få sin gamle 1.5-lyd tilbake. Fordrar ikke CS: CZ lyden Source har... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå