j0n87 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Noen ganger når jeg spiller spill som bruker DirectX (F.eks. CS) så kommer det skrurring på skjermen. Først trudde jeg det var skjermen, men så testa jeg på en annen skjerm, og samma problem der. Jeg bruker ATI Radeon 9700 Pro 128mb og har installert ATI Catalyst 4.11 og DirectX 9.0c. Har prøvd å reinstallere driverne. Bilde av skurringen. Har ikke prøvd å reformatere pc'n. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse problemet? Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Skjer det med ein gong du starter spillet eller etter at du har spillt ei stund? Det kan vera overoppheting av skjermkortet. Sjekk temp på skjermkort. (Ta på minnebrikkene på korte med fingrane) Er det god luftgjennomstrømning i kabinetet? Har du vannkjøling? Kan vera pumpa som lage forstyrelsar. (Lite sansynleg sidan det berre er av og til) Lenke til kommentar
j0n87 Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 minnebrikkene var litt varme ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå