kapteinufattelig Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg har en videokassett med en film jeg gjerne skulle ha fått over på en DVD-plate. Hvor kan man lettest og billigst få gjort dette? Har ikke DVD-brenner (eller annet utstyr enn video, pc og dvdspiller) selv... På forhånd takk. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 ta en titt på: Plextor ConvertX... Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Billigst blir det sannsynligvis om jeg gjør det for deg. (=gratis) Jeg har en standalone DVD-opptaker koblet til TV/video (standalone blir gjerne litt teit å si når jeg har koblet den sånn....). Bare å trykke på "Rec" knappen på DVD-opptakeren etter å ha satt i videoen. Finns mange firmaer som gjør slikt også selvsagt - da får du gjort det på stedet. Jeg synes det ble noe herk med å flytte video-spiller til PC-rom, men det er mange her på forumet som har god erfaring med masse AD (analog-digital) konverteringskort/bokser som de er veldig happy med. Men jeg kan altså gi deg en hjelpende hånd hvis det bare er en kassett det dreier seg om. Lenke til kommentar
kapteinufattelig Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Det må jeg si!! Service av ypperste klasse. Det dreier seg om kun én videokassett, så jeg takker ja til tilbudet om det fortsatt står ved lag. Adresser og slikt....øh...*grønn*...er det det man har PM til, kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå