-Jungeldyret Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hei! Jeg har hatt Opera i en god stund nå og det har aldri vært noe problemer eller noe. Plutselig så kom browsern helt nederst på vinduet, den skal være øverst! Vet noen hvor jeg kan stille på det? Jeg kan ikke ha huske at jeg har trykka på noe greier som kan ha forårsaket det.. Takk hvis noen kan si meg det, fordi det er helt forferdelig å ha det der nede!!!!! Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Vet ikke helt hva du mener med browsern, hele opera er jo en brower, men høyreklikk - tilpass verktøylinjer, funker på det meste. Endret 19. november 2004 av PumpAction Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Ok, jeg mener der du skriver inn adressen til en side og sånt... Skal prøve det du sa! Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Jeg fant det ut nå... Var bare å gå inn på "vis" adressefelt og ta på øverst... Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Hei. Eg går utifrå at du meine tab'ne til browser vindauga? Isåfall, så høgreklikker du på toolbar'n og velger customize toolbars. På førstesida der så velger top på vindauga merka med Placemaent. Edit: ting skjer kjapt her Endret 19. november 2004 av PastaJensen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå