Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Min desktop, februar -05: Lenke til kommentar
PoW Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Her er min nyeste: NY 1 NY 2 Bruker: style Xp Samurize (hjemmelaget config. ganske stolt igrunn ) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 VS: Reluna - Alumanin Bakgrunn: XP Silver Ikoner: standard Programmer: Samurize | Y'z Toolbar Lenke til kommentar
johanf Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Min første desktop mod! Bruker bare Samurize her. Bakgrunnen er hentet fra Deviant Art og heter Bugged (av Fatboy). Jeg ser først nå (når jeg er ferdig) at det er et par ting til jeg ville ha med; ekstern IP adresse og dagens dato. Ikke noe prob å fikse kanskje, men jeg gidder ikke nå! Anyways, here goes ... _ johanf Lenke til kommentar
Bull_Dogg Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ser det er mange som har begynt å bruke dobbel startlinje... hvorfor ikke like greit bruke trippel, slik som jeg... og bruke nederste til snarveier Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 jeg brukte denne for å få statusen på Numlock osv. Har ordna meg ny desktop nå da... Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) jah edit: bilde jah Endret 6. februar 2005 av sovietpig Lenke til kommentar
dmx Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 det var på tide å bytte wallpaper. brukte det ene bildet i mange måneder.. får se hvor lenge dette holder. Lenke til kommentar
k3rm0r Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Her er da min.. ikke noe særlig men men Lenke til kommentar
zatan Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) yeye EDIT: noen som veit hvor jeg har finni klokka mi? finner den faen meg ikke igjen jeg Endret 22. februar 2005 av zatan Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Selfølgelig måtte det komme en ny VS når jeg nettopp har fikset ferdig fra forrige lansering VS: Royale Inspirat Special Edition Bakgrunn: XP Luna Royale Programmer: Y'z Toolbar med Royale Inspirat ikoner Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Her er min.....har akkurat begynt å teste ut Samurize litt, så kom gjerne med tips eller ideer EDIT: Skriveleif Endret 9. februar 2005 av Kris_the_Ripper Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Et kreativt krapyl: Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Her er mitt bidrag: VS: Royal Inspirat WP:Relaxation MSN skin: GantMSN Lenke til kommentar
dmx Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 ny formatert. her er den: Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Her er min deskop på laptopen, ikke så mye arbeid bak og dermed ikke så spesielt egentlig; men utrolig deilig i bruk. Har brukt ting jeg har funnet på nett, ingen program som kjører greia. Endret 23. februar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Her er min, men det var litt i disharmoni Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) her er min, enkel og grei...blått og svart passer fint sammen også er jeg allergisk mot alt lyst... Jeg har sett rundt på nett, men har ikke funnet noe bedre enn Whisp som følger med StyleXP VS: Wisp BG: Wisp Logon: Blue Matrix <-den eneste som ikke følger med i StyleXP Icons: XP-iCandy EDIT: Leif kom, og gikk... Endret 23. februar 2005 av Cilleron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå