DJ_Crash Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hei Folkens Hei... Enig med dæ.... Desktop må jo se ryddig ut... CrashTeam her e mitt : Lenke til kommentar
jepp300 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Min desktop nå ser den ikke ryddig ut? Endret 6. september 2005 av jepp300 Lenke til kommentar
Bull_Dogg Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) min @school ryddig og grei, eller hva? edit:leif på plass jah Endret 6. september 2005 av Bull_Dogg Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Enda en utskiftning... VS: Longhorn 5203 Bakgrunn: Zelda VG Cats Ikoner: Vista Inspirant Det skinnet vil jeg ha!! Link? EDIT: la til bildet http://www.home.no/hrisebro/desktoppen2.jpg #vel stort bilde i bredden til at det kunne stå her# Endret 6. september 2005 av Jankee Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 - Ingen poster med bare tekst! Har du spørsmål bruk PM eller den andre desktop tråden Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Chat, support og andre liknande ting skal ikkje i denne tråden. No har slettekanppen blir brukt flittig av meg og eg er heller ikkje noko særleg redd for å bruke advsrselsknappen. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Sjekk den kule lille knappen nederst til venstre, der kan jeg skru av maskinen, restarte osv. Widgetene dere ser er Konfabulator (Stor takk til Yahoo som har kjøpt opp dette programmet og gjort det gratis (www.konfabulator.com) Window Blinds-skinnet er "Alyseum" av Gabriel Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 ... En til. Skinnet er etter min mening et av de aller beste som noen gang er laget for Window Blinds. Det er helt perfekt, uten bugs, og han har klart å finne den ultimate balansegangen mellom kult utseende og ytelse. Det heter "Avenger", og er laget av "MikeB314". Bakgrunnsbildet hører til skinnet, og er også laget av han. Lenke til kommentar
neb Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Min nye OSX "lookalike" desktop Lenke til kommentar
jepp300 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Nye desktop mitt Noen som hvor man finner skin til Rainmeter med være for norge eller finnes det jeg har goglet litt men fant ingen Lenke til kommentar
Garathor Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Min Windows XP-desktop. lilleslem: Bakgrunnen finner du her. Endret 15. september 2005 av Garathor Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Ser mange med Samurize og Norsk Tv script. Jeg må slette filen NorskTv.lat hver gang jeg restarter, for at programmet skal oppdatere. Noen av dere som vet hvordan jeg kan fikse det? Eventuelt lage en bat. fil som sletter den ved oppstart? Endret 15. september 2005 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Min Windows XP-desktop. Gidder du poste den baskgrunnen her? Min: Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) er klar over at det står lørdag nederst i høyre hjørnet,men den driver å stiller seg av seg selv ... klokkeslett og dato er riktig da ... driver å trikser med litt forskjellige skins til windowsblinds... er sånn halveis fornøyd med denne...KLIKK HER FOR Å SE DESKTOP *edit: bildet var så stort,så jeg la det i en url isteden Endret 15. september 2005 av Propaganda Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 KLIKK FOR Å SE DESKTOP! Litt mer fornøyd med dette skinnet...eneste som irriterer meg er at det kommer lyder når jeg lukker ett vindu og når jeg minimerer.... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Mange som har spurt om jeg kan laste opp den bakgrunnen jeg bruker på de bildene over,og hvis det er flere som er hypp på den,så legger jeg den ut her også http://www.tmrules.com/files/users/menace/3696433_bg.jpg Enjoy all you train lovers Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Er ikke helt fornøyd med den da, den mangler det lille ekstra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå