StupidNick Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Regler for denne tråden er som følger: - Ingen poster med bare tekst! Har du spørsmål bruk PM eller den andre desktop tråden - Kommentarer til din egen desktop er derimot lov. - Ellers gjelder samme reglene som på resten av forumet! hvorfor slettet du den ene tråden min am3k? Jeg kommenterte min egen desktop jo! Slurvete modertor-jobb Endret 27. juli 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) hvorfor slettet du den ene tråden min am3k? Jeg kommenterte min egen desktop jo! Slurvete modertor-jobb Man må kommentere den i samme innlegg som bildet, regner jeg med. Endret 31. juli 2005 av MiSP Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Har sittet å fikset en del og hosta opp dette(Se vedlagt bilde) Ble brukbart fornøyd Lenke til kommentar
dmx Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Sånn ser min desktop ut.. Ikke noe spesielt. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Ikke akkurat en XP-desktop, men jeg sitter nå her og koser meg med Windows Vista. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Her min til jeg skaffer meg Vista.. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Min desktop: Endret 2. august 2005 av anth Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Desktop Verdens største THX-kino - Colosseum kino Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Jeg kan ikke fordra det når datamaskinen min er rotete. Endret 4. august 2005 av Ole Johan Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Vil ha det enkelt og greit Jeg. Det du ser nederst er en rullende tekst som forklarer alt om maskinen. ledig minne, systeminformasjon, osv... Litt letter å se d hvis du trykker her Endret 7. august 2005 av Backbone Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Her er skrivebordet mitt. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Skifta bakgrunn... Bedre? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 har man treg pc, så gjør man alt for å optimalisere den. kjedlig bakgrunn og alt. Eneste som kan nevnes er winamp som kjører min skin som er 90 % laget i mspaint, 2 msn er alltid oppe Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Snittleif, anth & rakib Les reglene da idioter, bare poster med desktop's her og ingen tekst! Ser jeg en skjermdump i innlegget ditt? Ser jeg en skjermdump i innlegget _ditt_? Her ett fra laptoppen min, liten oppløsning, ja jeg vet. (noen som kan hjelpe meg å fikse det? (slackware 10.1)) Edit: selvfølgelig er dette en tråd for XP desktop's, jeg trekker tilbake bildet og legger ut ett nytt:P Beklager, var veldig trøtt når jeg skrev innlegget. [Klikk] Endret 15. august 2005 av MiteS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå