Silky Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Som dere kan se, liker jeg et ryddig skrivebord Endret 13. juli 2005 av Silky Lenke til kommentar
Hazno Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Egen-mekka Samurize for leeenge siden. Guild Wars wallpaper så klart Og må si at jeg skjønner ikke dere orker å ha så stappa mye på desktop'n som mange av dere har! Så totalt unødvendig, og skal vedde på at ikke halvparten av alle snarveiene ++ blir brukt Pent og ryddig skal det være Lenke til kommentar
Marti Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Min som er delvis hjemmemekka . Enkel, og har det jeg trenger. Edit: PM om spørsmål . Endret 13. juli 2005 av Marti Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 VS: Royale inspiration bakgrunn: ss fra Fom +object dock Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 gode gamle som jeg har hatt i sikkert 1 år nå (ikke background pic då...) Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Min atm, liker ikke stygge ikoner og annet rot. Utelot skjerm nr.2, siden det er akkurat det samme der. Også måtte jeg ta med startmenyen, så dere kunne få se hvilken rotete person jeg er. Edit: Og nei, jeg har ingen ikoner gjemt bak startmenyen hvis dere skulle tro det. Endret 17. juli 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Litt enkel Hot Rod stil. Lenke til kommentar
Stru Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Her er min: Synes den er fin jeg Lenke til kommentar
Bull_Dogg Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Et lite prakteksemplar til dere som liker d ryddig... Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Vet jeg ikke har lov til å poste uten bilde, så da legger jeg med det også, samtidig som jeg spørr ett spørsmål! Kan noen legge ut en pakke med "Norsk TV" til Samurize som FUNGERER!? De jeg har, viser riv rusekende galt programm, eller "inge programmer før i morgen." Så jeg trenger ett som funker. Har også ett spørsmål om AveDesk. På de snarveiene jeg har lagt på skrivebordet har jeg lagd ett mellomrom som navn. Problemet er at hver gang jeg rebooter maskina så har de fått navn igjen... Håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 min, laget bakgrunnen selv (og ja, det er faktisk en badeand som svømmer der) Lenke til kommentar
mellhammer Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Link til desktop i min signatur Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Porsche Cayman S! Vil bare minne om reglene for denne tråden: - Ingen poster med bare tekst! Har du spørsmål bruk PM eller den andre desktop tråden Den andre desktop-tråden befinner seg her. Kanskje det hadde vært en idé for trådstarter å linke til den i første innlegg? Edit: Hmm, bildet kom ikke med, prøver å laste opp igjen... Endret 23. juli 2005 av MiSP Lenke til kommentar
miCro Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Regler for denne tråden er som følger: - Ingen poster med bare tekst! Har du spørsmål bruk PM eller den andre desktop tråden - Kommentarer til din egen desktop er derimot lov. - Ellers gjelder samme reglene som på resten av forumet! En del har tydeligvis ikke fått med seg reglene som står i første post. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 En liten "update" på min, laget bakgrunnen selv. bilde er klikkbart: Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) En liten "update" på min, laget bakgrunnen selv.bilde er klikkbart: Hva er den Simpsons-saken du har der? Og for at ikke Micro skal bli sint: Endret 26. juli 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
am3k Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Regler for denne tråden er som følger: - Ingen poster med bare tekst! Har du spørsmål bruk PM eller den andre desktop tråden - Kommentarer til din egen desktop er derimot lov. - Ellers gjelder samme reglene som på resten av forumet! Lets modify Jeg har da slettet en del innlegg som kun inneholdt tekst. Bruk PM funksjonen som antydet av trådstarter. En kan da velge selv om en vil opplyse om hvordan en har lagt til funksjoner på desktop, hvor en har funnet bilde ol. enten når en poster eller ved og redigere dette inn etterpå. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 de samme reglene gjelder nok også for moderatorer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå