Caliber Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Denne tråden virker temmelig død, men jeg ser allikevel ingen grunn til å ikke bidra med min desktop : Her er en liste over modifikasjonene jeg bruker for å oppnå stilen: Style xp theme; Minus Winamp skin; Underscore Rainlendar med custom skin; Glacier Rainmeter med custom skins for display av cpu, hdd, og nettverkstrafikk; Moderna Ellers har jeg kategorisert snarveiene på dekstopen og plassert snarveiene til de forskjellinge kategoriene på quick launch toolbaren. Også disse har custom, minimalistiske ikoner. Håper det faller i smak! Endret 19. mai 2005 av Caliber Lenke til kommentar
miCro Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Så du ikke linken jeg ga deg noen poster over? Den lister opp mange programmer du blant annet kan forandre start-menyen med. For min egen del bruker jeg WindowBlinds til å forandre utseende til Windows. Slik ser min desktop ut: Lenke til kommentar
N* Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 jeg hadde noe fancy greier før men standard windowsutseendet er alltid det beste i lengden Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 er litt sensurert der og der. Men.. Som dere ser.. Jeg er enda forelska i win3.11 Men siden teknologien har gått så kraftig framover, så ble det windows xp med: - win 3.11 theme - progman som shell istedenfor explorer. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Et lite experiment her: Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Har en sånn hemmelig forelskelse i Link tror jeg Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Min desktop Vært litt lat i det siste så det er mye rot.. Heller ikke modda noe særlig..Yet! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) http://photobucket.com/albums/y161/Northga...sktop180505.jpg Endret 30. mai 2005 av [KingNorthGarden] Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Da endret jeg oppsettet mitt, men fargestilen er fortsatt den samme Tilbakemeldinger mottas med takk! WP: Chemical_warfare Rainlendar skin: Shadow3 Rainmeter med følgende moduler: - Powertools (shutdown/restart/log out og sleep quickbuttons) - Moderna Contemporary (Netmonitor/ Cpumonitor) - HW News Feed (Yay!) - Gorgy-like-transparent black (sort klokke) Style xp med stilen "Minus" Samt custom iconer på startlinjen med snarveier sortert etter kategori Endret 1. juni 2005 av Caliber Lenke til kommentar
K.. Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Min desktop - good old win2k stil. Har egentlig WinXP pro. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Minne folk på kva som står i første post http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=3154017 Ingen poster uten desktopbilde. Samt at praten om korleis slik modifisering kan diskuterast i denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=175413 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Ikke like kreativt som før... dessverre lite å velge mellom for tiden. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Endret 4. juni 2005 av [KingNorthGarden] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå