Gå til innhold

Opprop mot missbruk av norønn mythologi!

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=67808

"- Det er det verdt. Kampen for folket går foran alt, sier Tvedt, som selv kaller seg «gode» som betyr norrøn prest."

- Phø! Han er ikke annet en en hatspreder!

"En annen Vigrid'er til stede kommer helt fra Tromsø. 18 år gamle Erik sier han lot seg døpe tidligere i sommer fordi han tror på Odin og den norrøne tro, uten å utdype nærmere hva det står for."

-Jævla tosk, dette er bare en dum rasist som ikke vet har noen venner stakkar liten.

"Nå har han ikke lenger kontakt med barna, og vier sitt liv fullt og helt til den nasjonalistiske virksomheten."

-Twedt prøver å få nynazisme til å se ut som romantisk nasjonalisme.

Synd media fyrer oppunder ved å kalle nazi bevegelsen for nasjonalistisk

Nazi-tvedt å nazi ungdommen hans!! Fy faen sier jeg! Han missbruker vår ellgamle kultur-arv på det groveste!

La alle oss som er stolte over den gamle kulturarven ta avstand fra all den dritten som nazi-twedt å resten av gjengen hans bedriver! SKRIV DERE OPP HER!!

1. MountainRivera

Endret av MountainRivera
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+98712387
Vi skal være stolte av vår gamle kulturarv, og å misbruke den er bare piss.

Mange vikinger var mer siviliserte enn noen av vigrids medlemmer noensinne kan bli.

helt enig

død over alle som missbruker vår stolte arv

Lenke til kommentar

"De har drept millioner av mitt folk, og tatt makten i mitt land."

HAHAHA jeg tror han har missforstått litt. Jødene HAR ikke drept millioner. Såvidt jeg vet så har jøden altid vært noenlunde nøytrale. Men det kan ikke siest om oss andre. Vi har slaktet jøder for fote, voldtatt, jaget og brent husene deres til grunnen. (Ikke her i norge men andre deler av europa). Hater sånne folk som ikke har noen spesiell grunn for å hate jøder.

Lenke til kommentar

Hjemmesida er knall da, eneste fornuftige jeg får ut av den er at den kjører Apache på Linux :p

Mannens navn var Vidkun Quisling som senere ble kjent som den siste regjeringssjef i Norge som har satt nordmenns interesser foran den internasjonale jødedommens.

HAHA! Quisling var en kjernekar.

Endret av Langbein
Lenke til kommentar
Du må jo lese på vigrid.net, da. Tyskerne var snille med jødene i konsentrasjonsleirene, det er bare en sammensvergelse fordi de vil ha sympati fra resten av verden.

He he, så bildene av de levende skjelettene var tyske soldater som gav all maten sin til jødene da.

Lenke til kommentar
Det at hun berten ikke engang kan svare for seg selv, sier jo litt.

Det er det fler av dem som ikke kan. For noen år siden hadde jeg og gruppen min et prosjekt om vigdrid på skolen. Vi prøvde å få kontakt med Tore Tvedt, men fikk kun tak i hans sekretær eller noe sånnt. Under hele intervjuet begyne hun hvert svar med "jeg vet ikke helt jeg, men...", for så å si noe hun tydeligvis hadde hørt av Tore eller noe. Virket i hvertfall ikke som en selvstendig mening.

Under intervjuet spørte vi blant annet om hva hennes synspunkt på Benjamin-drapet var. Da svarte hun at "-man kan liksom ikke bare drepe alle sammen". Senere i intervjuet spørte vi hva hun mente burde gjøres med innvandrere, da mente hun derimot "-egntlig synes jeg vi burde drepe alle sammen, men vet ikke jeg"

Og hun kan umulig ha vært veldig gammel. "Bare", liksom" og "vet ikke" var de ordene hun brukte definitivt mest, og det var bare ett spørsmål hun svarte helt klart på, uten å virke veldig usikker. Det var om de faktisk trodde på norrøn mytologi, eller om det var mer symbolsk. Da svarte hun at de faktisk trodde på det.

Er det ikke litt far out å i dag tro at torden skapes ved at Odin rir over himmelen, og at verden er flat med Åsgaard eller noe sånnt i midten?

Lenke til kommentar

Lurer på hva disse folka prøver på egentlig?

Kanskje de kompenserer for liten tiss eller dårlig barndom? :!:

Og når har jødene drept massevis av vårt folk?

Leste også at de liker jøder på grunn av at de har mulighet til å ta over verden fordi de er intelligente... For et intellektuelt utsagt! ;)

Lenke til kommentar
Det at hun berten ikke engang kan svare for seg selv, sier jo litt.

Det er det fler av dem som ikke kan. For noen år siden hadde jeg og gruppen min et prosjekt om vigdrid på skolen. Vi prøvde å få kontakt med Tore Tvedt, men fikk kun tak i hans sekretær eller noe sånnt. Under hele intervjuet begyne hun hvert svar med "jeg vet ikke helt jeg, men...", for så å si noe hun tydeligvis hadde hørt av Tore eller noe. Virket i hvertfall ikke som en selvstendig mening.

Under intervjuet spørte vi blant annet om hva hennes synspunkt på Benjamin-drapet var. Da svarte hun at "-man kan liksom ikke bare drepe alle sammen". Senere i intervjuet spørte vi hva hun mente burde gjøres med innvandrere, da mente hun derimot "-egntlig synes jeg vi burde drepe alle sammen, men vet ikke jeg"

Og hun kan umulig ha vært veldig gammel. "Bare", liksom" og "vet ikke" var de ordene hun brukte definitivt mest, og det var bare ett spørsmål hun svarte helt klart på, uten å virke veldig usikker. Det var om de faktisk trodde på norrøn mytologi, eller om det var mer symbolsk. Da svarte hun at de faktisk trodde på det.

Er det ikke litt far out å i dag tro at torden skapes ved at Odin rir over himmelen, og at verden er flat med Åsgaard eller noe sånnt i midten?

I den tiden så var jo åsatro "slik det var", men idag så er det vel mer symbolsk sett, men det gjør det ikke mindre interesant av den grunn! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...