dillen4me Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg har en 2GHz mobile celeron med uFCPGA "dothan", 256 cache Kan denne brukes i aopen sin 1557. Ser nemlig på deres sider at det er en øvre grense på bruk av celeron på 1,4 mens pentium kan du putte i mye høyere. Hva gjør i såfall at jeg ikke kan brukke denne prosessoren? Setter pris på all hjelp jeg kan få. :!: Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Ved synsing (Som er veldig farlig) så kanskje pga av temperatur? Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg har en 2GHz mobile celeron med uFCPGA "dothan", 256 cacheKan denne brukes i aopen sin 1557. Ser nemlig på deres sider at det er en øvre grense på bruk av celeron på 1,4 mens pentium kan du putte i mye høyere. Hva gjør i såfall at jeg ikke kan brukke denne prosessoren? Setter pris på all hjelp jeg kan få. :!: En "Dothan" Celeron har 1MB L2 cache tar jeg ikke veldig feil, den du sitter med er mest sannsynlig en Northwood eller Prescott Celeron, jeg tror ikke de vil fungere så bra i en maskin beregnet på P-M. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå