andm Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg har planer om å kjøpe en TI-89 Titanium Edition kalkulator, og ettersom jeg ikke finner denne til salgs i Norge ser jeg etter utenlandske butikker. På Amazon selger de kalkulatoren til en billig pris, men problemet er at de ikke frakter slikt til Norge. Jeg har hørt om Magnum, men jeg skjønner ikke helt hvordan virksomheten deres fungerer. Slipper jeg moms/toll, eller kommer dette i tillegg? Hvordan foregår handel i utlandet; hvilke utgifter må jeg regne å ta med? +24 & moms? Tollavgifter? Hva blir regningen på? Vare: 850 kr Frakt Magnum: 235 kr Norges sure avgifter: ? Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Har du sjekket på www.amazon.co.uk? Mye enklere å bestille fra UK en USA. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 På texas sine sider så selger de oxo kalkulatoren. har ti89 selv, ikke titanium da men uansett er en fantastisk kalkulator, bortsett fra graf delen Lenke til kommentar
andm Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 På texas sine sider så selger de oxo kalkulatoren. har ti89 selv, ikke titanium da men uansett er en fantastisk kalkulator, bortsett fra graf delen Hvor kjøpte du den da? Jeg hørte med Ark Beyer, og de kunne få tak i den til 2400 kr (!!!). Selv med allverdens momsavgifter kan ikke det bli dyrere å kjøpe kalkulatoren i utlandet enn i Norge... Lenke til kommentar
andm Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Amazon.co.uk så ikke ut til å selge "Titanium" versjonen, og jeg fant heller ikke en side tilknyttet TI der de selger kalkulatoren. Den eneste internettbutikklignende siden jeg fant til TI var http://epsstore.ti.com/, men de ser ut til å kun selge tilbehør osv. Noen som vet om denne kalkulatoren i det hele tatt selges i Norge til en overkommelig pris? Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Sis (gnist) bok ved Høyskolen/Universitetet i Stavanger selger TI89 Titanium Ed. Koster ca 2400 til vanlig, men av og til har de tilbuds-kampanjer på den (1800,-) Kjøpte selvsagt min en uke før de kjørte en sånn kampanje. Sp+ Lenke til kommentar
andm Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Javel. Da blir vel valget mellom Ark Beyer og Amazon.com+Magnum? Har noen prøvd dette opplegget til Magnum før? Hvis jeg har forstått det rett, så lager de en adresse som nettbutikken sender varen til, og så sender Magnum pakken hjem til deg for et visst beløp... Endret 19. november 2004 av Ostekjeks Lenke til kommentar
andm Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Noen som har handlet noe annet enn bøker og musikk fra Amazon før? Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Kjøpte DeusEx2:Invisible war fra amazon.co.uk Men det kostet under 200 kr (før frakt), hvis det var sånne fortollingsting du lurte på... Sp++ Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Noen som har handlet noe annet enn bøker og musikk fra Amazon før? Pass på hvis du bestiller fagbøker. Følger ofte en CD med nå til dags, og da må du betale moms for boken. Ganske teit. Lenke til kommentar
andm Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Kjøpte DeusEx2:Invisible war fra amazon.co.ukMen det kostet under 200 kr (før frakt), hvis det var sånne fortollingsting du lurte på... Sp++ Egentlig ikke, siden Amazon ikke sender annet enn (akkurat det dere har nevt hittil) bøker, musikk osv. til Norge. Ikke kalkulatorer, med andre ord. Derfor er jeg nysgjerring på Magnum. Er det ingen som har sett på siden deres, og kan fortelle meg litt om hva du synes om seriøsiteten deres? De linker jo til denne artikkelen fra DinSide på hjemmesiden sin... Lenke til kommentar
andm Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Ingen som har benyttet Magnum/JetCarrier før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå